3 תשובות
זה קצת מלחיץ בהתחלה אבל עם מורה טוב עם המלצות טובות הכל בסדר. אני לומד ברחובות אז אם במקרה את גם ברחובות אשלח לך את את השם של המורה שלי
שואל השאלה:
אני לא ברחובות אבל תודה בכל מקרה:)
אני לא ברחובות אבל תודה בכל מקרה:)
אנונימית
אני אומרת לך, תמיד יש את הפחד הזה.. אבל אחרי שתתחילי תראי שהכל בסדר ושזה לא כמו שחשבת ושזה דווקא כיף:) יש כאלו שממש מצפים לשיעוריפ.. תחשבי על הסוף- יהיה לך רישיון.. זה שווה הכל:)
באותו הנושא: