11 תשובות
לא מצדיק אפשר לשמוע בחינם אז אני לא מבין למה לבזבז כסף
לא שאני מזלזל בכאלה שקונים יש פשוט כאלה שזה הקטע שלהם כזה
שואל השאלה:
זה לגמרי הקטע שלי אני ממש אוהבת לקנות אלבומים
אנונימית
אני מאוד אוהב לקנות דיסקים כי אני אוהב את התחושה שיש לי משהו פיזי שאפשר לאסוף. מה גם שנראה לי שכשקונים דיסק אז חלק יותר גדול מהקנייה מגיע לאומן בניגוד ליוטיוב/ספוטיפיי/אנאעארף שבדרך כלל גובים עמלה יותר גבוהה
שואל השאלה:
כן אני לא יודעת למה אני צריכה להצדיק את זה האמת
אנונימית
לא מצדיק זה לא מגניב לתלות את זה על הקיר
שואל השאלה:
למה מינוס
אנונימית
שואל השאלה:
כן האמת שיש הבדל ענק בין לשמוע אלבום במערכת מאשר להקשיב במחשב
יותר כיף ויותר מיוחד
אנונימית
כן, זה הרבה יותר וויבים לשמוע באלבום
1. אני יכול לתמוך באמן ישירות אם אני קונה ממנו ודרך זה הוא מרוויח הכי הרבה כסף מהקנייה
2. זה באיכות יותר טובה ממה שיש במחשב בדכ
3. אתה מחזיק משהו שקנית ושהוא לא בהשאלה משירותי סטרימינג כאלה ואחרים
4. זו יצירת אומנות לכל דבר - מהעטיפה, לחוברת, למילים, לרשימת התודות. חשבו על הכל הרבה זמן והוציאו את זה כמוצר מוגמר
5. יש דברים שאפשר למצוא בדיסקים שאין ביוטיוב או בסטרימינג אחר
אני אישית אף פעם לא קניתי כי אני אוהבת לשמוע את כל השירים שאני אוהבת בshuffle אבל אני ממש מעריכה אנשים שכן קונים כי זה תומך בזמרים
בחיים שלי לא קניתי אלבום אבל נראה מגניב שמשהו פיזי, לא בטוחה איך להסביר אבל מעלה לזה את הערך... נכון שלשמוע במחשב זול יותר, אבל חלק מהעניין במוזיקה זה החוויה תוך כדי שמיעה, לא רק הקולות עצמם