6 תשובות
אומרים שאבץ עוזר
ואי שמעי , אני חליתי לפני חצי שנה ועד עכשיו אין לי ב 100 אחוז אבל מה שעזר לי זה לבונה , ולאכול כמה שיותר לטעום מכל מיני דברים לשתות להריח
גם לי היה קורונה ולא היה לי טיפה של טעם זה פשוט חוזר אחרי 4 ימים
גם אני הייתי ככה כמה שבועות שהייתי חולה קורונה אני לא חושב שיש דרך זה פשוט לאט לאט..
אין לזה פתרון וודאי אבל כל ההמלצות אומרות לאכול ולהריח דברים מוכרים וחזקים כדי לעודד את התאים בגוף לחזור לעצמם, כלומר כל אוכל עם הרבה תבלינים/בצל/שום אמור לעזור
אי אפשר להחזיר את זה
לי זה חזר רק שבועיים אחרי שהחלמתי
תחכי וזה יחזור לבד..
לי זה חזר רק שבועיים אחרי שהחלמתי
תחכי וזה יחזור לבד..
באותו הנושא: