9 תשובות
באמת למה
קר וגשם
חורף בבית זה נדיר
חורף בבית זה נדיר
אני אוהבת חורף אבל פעם לא אהבתי כי חשבתי שזה מדכא כזה
אז אולי בגלל זה?
אז אולי בגלל זה?
אני בן אדם שקר לו גם בקיץ אז בחורף בכלל אני מתה
ההליכה לבית ספר בגשם
למצוא חולצות ארוכות יפותת זה פשוט סיוט
אבל כשיש חופש זה פשוט מושלם
ההליכה לבית ספר בגשם
למצוא חולצות ארוכות יפותת זה פשוט סיוט
אבל כשיש חופש זה פשוט מושלם
אמיתי למהה??
חורף זה מושלם
חורף זה מושלם
למה באמת
כי קר וגשם והשמים אפורים
קר מדי וכל הזמן חולים..
ונכוןן ברור שכיף בבית להיות בשמיכה וזה אבל שצריך לקום אז הלך הכיף
ונכוןן ברור שכיף בבית להיות בשמיכה וזה אבל שצריך לקום אז הלך הכיף
יש לי טענה נגד חורף, מחשיך מוקדם ברמות.
אבל זה לא אומר שאני שונא חורף, זו עדיין עונה מעולה.
אבל זה לא אומר שאני שונא חורף, זו עדיין עונה מעולה.