9 תשובות
באמת למה
קר וגשם
חורף בבית זה נדיר
אני אוהבת חורף אבל פעם לא אהבתי כי חשבתי שזה מדכא כזה
אז אולי בגלל זה?
אני בן אדם שקר לו גם בקיץ אז בחורף בכלל אני מתה
ההליכה לבית ספר בגשם
למצוא חולצות ארוכות יפותת זה פשוט סיוט
אבל כשיש חופש זה פשוט מושלם
אמיתי למהה??
חורף זה מושלם
LxK
למה באמת
כי קר וגשם והשמים אפורים
קר מדי וכל הזמן חולים..
ונכוןן ברור שכיף בבית להיות בשמיכה וזה אבל שצריך לקום אז הלך הכיף
יש לי טענה נגד חורף, מחשיך מוקדם ברמות.
אבל זה לא אומר שאני שונא חורף, זו עדיין עונה מעולה.