3 תשובות
לא זה מאוד הגיוני, אנשים מתים מהחרא הזה אני לא רואה סיבה שאנשים לא מחוסנים יבואו וסיכנו את כולם
יאפ
פשוט נוראי
פשוט נוראי
צריך או להתחסן או להביא בדיקת קורונה שלילית (עד 72 או 42 שעות)
ולפי דעתי זה מעשה נכון וזה ממש לא דיקטטורה
ולפי דעתי זה מעשה נכון וזה ממש לא דיקטטורה
באותו הנושא: