5 תשובות
אין כלכך מנ לעשות כרגע תנסה לעבוד על הביטחון שלך בכללי. אבל תראה שאתה עם ביטחון למרות שאין לך קודם כל זה עוזר וגם יחשבו שיש לך ביטחון. ואל תדאג עם הזמן בעבודה זה כבר לא יביך אותך תמיד בהתחלה זה מביך ואז זה עובר
אחי אני הכי מבין אותך בעולם, לגמרי, אבל תדע שבלי אומץ כאן אין חיים, אין עבודה, אין כסף, אין כלום, אתה גבר ואתה חייב ביטחון כדי להתקדם, קח עצה ממני, כל פעם שאתה ניגש לדבר כזה אתה פשוט אומר לעצמך "אני הרי לא ימות מזה" לי אישית זה עוזר מקווה שגם לך זה יעזור, בהצלחה❤
תגיד לחבר שלך שיבוא איתך, זה מביא ביטחון יותר
מאיפה אתה אולי אני מכירה מקום שצריך ואשלח לך מספר
גם אני הייתי ככה