7 תשובות
שואל השאלה:
*בנט
*בנט
אנונימי
אין לדעת
כי באמת הוא השמין
הוא סופגנייה מהלכת
למה לצחוק על סופגניות זה לא יפה!!
סליחה :(
חחח לא שמעתי על זה אבל זה דווקא חזק.
לשאלתך- אומרים את זה כי הוא כאילו כל היום לא עושה כלום, אולי חוץ מלאכול....
לשאלתך- אומרים את זה כי הוא כאילו כל היום לא עושה כלום, אולי חוץ מלאכול....
אנונימית
באותו הנושא: