10 תשובות
שאלת והסברנו כבר...
מה לא הבנת?
מה לא הבנת?
הוא עמד לעלות למטוס ובסוף לא עלה
אין לדעת אם הוא יחזור לשחק שוב או לא, את זה נגלה בעונה 2..
בכוונה עשו סוף פתוח
לא מבינה למה הרבה אנשים אומרים שהם לא הבינו מה הסוף, זה לא היה סוף מסובך
אין לדעת אם הוא יחזור לשחק שוב או לא, את זה נגלה בעונה 2..
בכוונה עשו סוף פתוח
לא מבינה למה הרבה אנשים אומרים שהם לא הבינו מה הסוף, זה לא היה סוף מסובך
שואל השאלה:
למה שהוא יחזור לשחק?
למה שהוא יחזור לשחק?
שואל השאלה:
הסכימו לו לשחק ?
הסכימו לו לשחק ?
שואל השאלה:
עד עכשיו הזקן היה אחראי על כל המשחקים?
עד עכשיו הזקן היה אחראי על כל המשחקים?
שואל השאלה:
למה הוא לא ביזבז את הכסף כח השנה הזאת?
למה הוא לא ביזבז את הכסף כח השנה הזאת?
לא יודעים את זה עדיין....אף אחד לא אמר שהוא יחזור למשחקים!
הם פשוט עשו סוף כזה שזה נגמר פתוח
הם פשוט עשו סוף כזה שזה נגמר פתוח
שואל השאלה:
למה הזקן עשה את המשחקים האלה ?
למה הזקן עשה את המשחקים האלה ?
הוא אמר שמיצא את החיים שהיה לו משעמם כי הוא מאודד עשיר ויכול לעשות כל דבר שרצה סיבה די נפוצה למה אנשים ....עושים דברים כאלה ציפנו ליותר
הוא אולי יחזור לשחק כדי לנקום באיש החזית/כדי להציל את המשתתפים החדשים (?) , שוב לא בטוח שהוא יחזור, זו רק תיאוריה
אין לדעת אם הסכימו לו
כן, הזקן היה אחראי לזה
הוא לא בזבז את הכסף בגלל רגשות אשם, הוא הרוויח את הכסף הזה "בזכות" מותם של החברים שלו, אפשר להגיד שהכסף הזה מוכתם בדם. פלוס הוא הרגיש שהוא חייב להם את הכסף
למה הזקן עשה אתה המשחקים האלה? בשביל הנאה, יש לו יותר מדי כסף והוא הרגיש משועמם, לכן הוא החליט לעשות את זה בשביל ההנאה שלו
אין לדעת אם הסכימו לו
כן, הזקן היה אחראי לזה
הוא לא בזבז את הכסף בגלל רגשות אשם, הוא הרוויח את הכסף הזה "בזכות" מותם של החברים שלו, אפשר להגיד שהכסף הזה מוכתם בדם. פלוס הוא הרגיש שהוא חייב להם את הכסף
למה הזקן עשה אתה המשחקים האלה? בשביל הנאה, יש לו יותר מדי כסף והוא הרגיש משועמם, לכן הוא החליט לעשות את זה בשביל ההנאה שלו