תשובה אחת
תלוי במה שסיכמת עם המעסיקים שלך.
אצלי:
עד 3 שעות זה בלי הפסקה
3-6 זה חצי שעה הפסקה
6-12 זה שעה הפסקה
12+ זה שעה וחצי הפסקה