2 תשובות
אני חושב שאני רוצה מבת זוג מרחק של גג שעה וחצי...
אבל אם זה סתם חבר ונפגשים לעיתים רחוקות אסע בשבילו 3 שעות חד פעמים כזה
אבל אם זה סתם חבר ונפגשים לעיתים רחוקות אסע בשבילו 3 שעות חד פעמים כזה
בעיניי הנסיעות שוות אם המישהו שווה את זה. זה תלוי בך וברגשות שלך (וגם שלו מן הסתם), אם זה משהו רציני- לא הייתי קוטעת את זה רק בגלל מרחק. אמנם קרבה זה חשוב אבל מרחק זה דבר שניתן להתגבר עליו כשיש כוחות משני הצדדים
וגעגועים זה דווקא דבר טוב ומוסיף לקשר.. אפשר להסתכל על זה כמשהו חווייתי ולא כמחסום בהכרח
וגעגועים זה דווקא דבר טוב ומוסיף לקשר.. אפשר להסתכל על זה כמשהו חווייתי ולא כמחסום בהכרח
באותו הנושא: