התחברות
הרשמה
שכחתי לשים חצי כוס שמנת בעוגה הלכה העוגה??
25 בספטמבר 2021, 18:39
עוגות
שמנת מתוקה
אפייה
2 תשובות
לא א
א
אלה לי מלכה
לא אבל לא יהיה לזה טעם
ק
קוביית קרח
באותו הנושא:
יקירים, עשיתי עוגת תפוזים ושכחתי לשים שמן עד כמה שמן בעוגה זה הכרחי?.
שכחתי לשים חזייה, לשים פס על מה שכולם חושבים או ללכת עם סווצ'ר כל היום?
מה יקרה אם שכחתי לשים אבקת אפייה בעוגה?
אם שמתי רק כף שמן בעוגה, כשהיה רשום לשים כוס (ולא שמתי לב) הלכה כל העוגה?
אני הכנתי עוגה ולטופ צריך שמנת מתוקה ושוקולד מה אני יכולה לשים במקום השמנת מתוקה?
שכחתי לשים קינמון בתוך העוגה..
אם אין לי סלסלה למשלוח מנות, לשים את הכל בתבנית עוגה זה מוזר?
היי, אני מכינה עוגה בחושה ורק עכשיו שמתי לב שאין לי שמנת חמוצה ואני לא יכולה ללכת לקנות האם יש תחליף שאפשר לשים במקום?
יש לנו משלוחי מנות השנה ושכחתי כבר מה צריך לשים למישהו יש רעיונות?
שכחתי לשים איילנר ומסקרה לפני שיצאתי לבית ספר לחזור הבית לשים?
אפשר לשים שמנת לבישול במקום שמנת מתוקה בבלילה של עוגה?