11 תשובות
כן. זה vip
כמה מהר
כרטיס לדעתי. כי זה ממש קרוב אליו.
או שקונים כרטיס להופעה ואין מקומות וזה פשוט מי שמגיע מהר .
^^לא-
שואל השאלה:
אומייגאד כל אחד אומר משהו אחרר איך אני מבררת את זה
אנונימית
זה כרטיס vip.
בעיקרון זה כרטיס vip שעולה יותר בהתאם אבל לדעתי הוא לאיזור הכללי.. בגלל שזה בעמידה אין כל כך סדר באיפה כל אחד אמור לעמוד אז נראלי זה גם תלוי במי שמגיע יותר מהר..
^לרוב המחירים יותר זולים אבל העיקרון נכון
לדוגמא נראלי vip floor זה 500 דולר וvip רגיל זה 300 דולר
יש vip floor ויש vip רגיל
^כן קונים כרטיס לעמידה ומשם זה כל אחד תופס מקום