התחברות
הרשמה
לפי דעתכם בשנת 2045 עדיין יהיה הבנים והבנות?
25 בספטמבר 2021, 16:06
ריאליטי
חוות דעת
סקרים
אינסטגרם
שיעורי בית
6 תשובות
לא
ד
דניאל פאנטום
לא וטוב שכך
מ
מה נשמע חברים
לא
ג
גברך לעתיד
לא
ע
עזבוואותי
מקווה שלא
בן 23 אבל לא נראה בכלל
לא
ב
ביג בומבוקלאט
באותו הנושא:
השנה היא שנת 2018, למה לדעתכם עדיין יש שוביניסטים והומופובים?
מה לדעתכם יהיה בעולם בשנת 3000?
לדעתכם עוד 100 שנה עדיין יהיה בית ספר?
איזה שאלות יהיה פה לפי דעתכם בשנת 2222
עד איזה שנה לדעתכם ביבי יהיה עדיין ראש ממשלה ?
לדעתכם זה יהיה הסוף של בלאקפינק בשנת 2023?
מה דעתכם על זה שמי שנולד ב2000 שנה הבאה יהיה בן 20?
לפי דעתכם סטיפס עדיין יהיה פופולרי בעוד 5 שנים?
לדעתכם יהיה עוד שנתיים עוד הבנים והבנות? ב2019
עדיין הקורונה לא נגמרה וכבר הכל פתוח..לדעתכם יהיה גל שני?
לדעתם עוד שנה יהיו פה עדיין פעילים?