התחברות הרשמה

עגיל בלשון עד כמה כואב החירור?

25 בספטמבר 2021, 13:46
פירסינגעגיל בלשוןעגילים    
תשובה אחת
לא ככ כואב אבל ההחלמה ממש כואבת
ז
זאתי שמכורה לנטפליקס
באותו הנושא:
עד כמה זה כואב לעשות הליקס, נזם, ספטום ועגיל בלשון?
כמה כואב ויפה עגיל בלשון מ1-10 ?
לדעתכם עגיל בלשון זה יפה לבנות? וזה כואב?
עשיתי היום עגיל בלשון וכואב לי ברמות כואב לי ליד האוזניים ובפה מה אני עושה ?
מה יותר כואב ספטום או עגיל בלשון?
עגיל בלשון- מ1/10 כמה זה כואב
מה יותר כואב- עגיל בלשון או בטבור ?
כשעושים עגילים, המחיר זה כולל החירור והעגיל או שהעגיל מחיר נפרד והחירור מחיר נפרד?
הגיוני שכואב לי להוציא את הלשון אחרי שעשיתי בלשון עגיל?
עד כמה זה כואב עגיל בלשון ?מ1 עד 10
מה כואב יותר, עגיל בלשון או בפיטמה ?