14 תשובות
כן הם היו, זה לא עניין של דעה זה פשוט מה שקרה,
בכל מקרה עדיין זה לא היה נעים או נכון ואתי מצידו של רוס לעשות את זה.
I:
מה שרוס עשה היה חרא גם אם הם היו בהפסקה וגם אם לא
אבל בכל מקרה כן הם היו בהפסקה
כן הם היו בהפסקה, אבל זה לא משנה את העובדה שרוס חרא של בן אדם
כן.
כן, אבל אני יכולה להבין את רייצ'ל
הם היו בהפסקה אבל זה ממש לא מצדיק את ההתנהגות של רוס בעיקר בגלל שהם לא *נפרדו* הם *בהפסקה*
וגם מה נסגר עם הבן אדם לפני שנייה נפרדת מחברה שלך שהיית מאוהב בה מליון שנה מה אתה הולך ושוכב עם מישהי?
כן.
אבל רוס עדיין יצא חרא כי שלוש שעות אחרי הוא הולך למישהי אחרת
כן, אבל זה לא משנה, הוא לא סמך עליה מספיק כשהוא שמע שהידיד הזה שלה אצלה והלך ושכב עם מישהי אחרת שנייה אחרי שהם נפרדו/החליטו על הפסקה/ווטאבר, וזה באמת פוגע ואני יכול לגמרי להבין אותה.
אבל בכל זאת, היא הביאה את הידיד שרוס הכי מקנא בו בעולם אליה כשיש לה עוד 4 ידידים ממש טובים שהיו עוזבים הכל כדי לבוא ולתמוך בה, אפילו מוניקה, שהיא בכלל אחות של רוס, הייתה מקשיבה לה ותומכת בה. בכללי, שניהם סתומים, שניהם עשו טעויות ושניהם למדו מהן ושיפרו בעזרתן את המערכת יחסים שלהם.
^היא לא אמרה לו לבוא הוא בא לבד והיא הייתה מופתעת בכלל
אנונימית
^באמת? אז שכחתי מזה... בכל מקרה היא הייתה יכולה להעיף אותו משם
^ כןן נכון
אנונימית