7 תשובות
זו חופשה, המטרה היא לנצל אותה.
שואל השאלה:
מה הקשר מי קם בשעה כזאת לעשות דברים יש את כל היום
מה הקשר מי קם בשעה כזאת לעשות דברים יש את כל היום
אנונימית
מלא אנשים.
שואל השאלה:
טוב
טוב
אנונימית
טוב
תקשיבי שאת סתם מתעצבנת פה, זה הגיוני לגמרי וגם אם את לא רגילה לקום בשעות כאלה או חושבת שלא צריך כי זה לחץ ויש את כל היום זה באמת תגובה מוגזמת לזה.
אני חושבת שהמשפחה שלך מנסה לנצל כל רגע כדי להספיק, מנסיון בכינרת אם לא מגיעים מוקדם מגיעים כל עמחה ישראל והמקום נהייה לא נעים בלשון המעטה. קרה לי כשהייתי בכינרת והערסיאדה סביבי הייתה רבה, חלקם חפפו בכינרת ושמו שירים שהכינרת נכנסה לדיכאון. כשאת מגיעה מוקדם את חוסכת לעצמך את ה"חוויות" האלה ומוצאת מקום טוב לשבת בו עם המשפחה. אני מבינה שאת רוצה לישון ולנוח בחופשה - אבל חשוב לתאם את זה עם אמא שלך ולהסביר לה. אני בטוחה שאם תדעי שביום אחד יוצאים מוקם וביום השני יותר לארג'ים - דברים יסתדרו בינכם. אמא שלך רוצה שתספיקו דברים ביחד. חופשה משפחתית זו הזדמנות להיות ביחד ולדבר. נצלי את זה לדבר עם אמא שלך על דברים שהיית רוצה שישתפרו בינכם. שתהיה חופשה מושלמת. בטוחה שתהיינה לך הזדמנות להשלים שעות שינה אחרי החופשה
באותו הנושא: