30 תשובות
לראות אחד את השני פיזית כמה שיותר
גם אם זה אומר שצריך לנסוע לפעמים רחוק
גם אם זה אומר שצריך לנסוע לפעמים רחוק
אנונימית
לדבר הרבה ולא רק להגיד היי ביי
זוגיות? זה גם מה שאני צריכה הכרתי מישהו וירטואלי והתחלתי להתאהב בו לבד ואני ממש צריכה לדעת מה לעדות כי איכשהו רמזתי לו שאני אוהבת אותו ואז אמרתי לו שנגיד והוא אמר שאם אז הוא היה אומר לי שגם הוא אוהב אותי אבל זה רחוק מדי בקיצור התבאסתי אבל אנחנו מדברים כרגע רגיל כאילו שכחנו
שואל השאלה:
המרחק דיי דופק הכל
המרחק דיי דופק הכל
אנונימית
כןכן באסה
לעשות מן שגרה כזאת של מתי אתם מדברים, מתי תפגשו
כן גם לי יש אל הבעיה הזאת קשה לי
אנונימי
הוא אשכרה שעתיים ממני אני מהצפון והוא מיבנה
ואוו,זה קשה..אבל
אם אתם רוצים לגרום לזה לעבוד ויש בינכם אהבה והדדיות אין ספק שזה יצליח!
-לדבר הרבה בווצפ
-לדבר על כל הדברים הקטנים שביום,בגלל שהוא לרוב לא שם לידך..אז תדברו במהלך היום..גם אם זה על כל מיני שטויות
-לדבר בטלפון
-לדבר בשיחת וידיאו
-אם זה מסתדר לכם אז בספונטניות ואם לא אז ממש לקבוע זמנים..
-לנסות להפגש כמה שיותר,תנסעי אליו שהוא ינסע אלייך..
-תישארו אחד אצל השני כמה ימים,נגיד סופשים לפחות..
-תצאו לטייל ביחד,תיפגשו בנקודת אמצע כלשהי שקרובה יותר לשניכם ושם תבלו
-כנל לכל זה,או שתיהיו ספונטנים או שתקבעו מראש ממש דייטים ותדעו שזה בלוז שלכם
-כמו שכבר אמרתי לדבר לדבר לדבר,על מנת באמת להרגיש שאלם שומרים על קשר
-ולשתף ולשתףף,שתרגישו שאתם יודעים מה הולך אחד לשני בחיים
-אממ לשלוח תמונות מידי פעם
-או להשאיר דברים שלך אצלו ודברים שלו אצלך שיזכירו...
בהצלחה : )
אם אתם רוצים לגרום לזה לעבוד ויש בינכם אהבה והדדיות אין ספק שזה יצליח!
-לדבר הרבה בווצפ
-לדבר על כל הדברים הקטנים שביום,בגלל שהוא לרוב לא שם לידך..אז תדברו במהלך היום..גם אם זה על כל מיני שטויות
-לדבר בטלפון
-לדבר בשיחת וידיאו
-אם זה מסתדר לכם אז בספונטניות ואם לא אז ממש לקבוע זמנים..
-לנסות להפגש כמה שיותר,תנסעי אליו שהוא ינסע אלייך..
-תישארו אחד אצל השני כמה ימים,נגיד סופשים לפחות..
-תצאו לטייל ביחד,תיפגשו בנקודת אמצע כלשהי שקרובה יותר לשניכם ושם תבלו
-כנל לכל זה,או שתיהיו ספונטנים או שתקבעו מראש ממש דייטים ותדעו שזה בלוז שלכם
-כמו שכבר אמרתי לדבר לדבר לדבר,על מנת באמת להרגיש שאלם שומרים על קשר
-ולשתף ולשתףף,שתרגישו שאתם יודעים מה הולך אחד לשני בחיים
-אממ לשלוח תמונות מידי פעם
-או להשאיר דברים שלך אצלו ודברים שלו אצלך שיזכירו...
בהצלחה : )
תשמרו על תקשורת פתוחה וכנה, תהיו יצירתיים ותעשו דייטים בשיחות וידאו (תתלבשו יפה לזה, דברים כאלה. ההשקעה לא מרגישה משמעותית אבל היא כן).
"בוקר טוב" ו "לילה טוב" זה גם מאוד משמעותי, תראו שאתם חושבים אחד על השני, בכל מיני דרכים, בוקר טוב ולילה טוב זאת דוגמה אחת.
וכמובן לעשות מאמץ לראות אחד את השני פיזית כשמתאפשר. בהצלחה:)
"בוקר טוב" ו "לילה טוב" זה גם מאוד משמעותי, תראו שאתם חושבים אחד על השני, בכל מיני דרכים, בוקר טוב ולילה טוב זאת דוגמה אחת.
וכמובן לעשות מאמץ לראות אחד את השני פיזית כשמתאפשר. בהצלחה:)
אני בעצמי בקשר רחוק:
- לדבר כל יום/יומיים, אפילו אם רק כמה דק
- להיות פתוחים, תקשורת זה דבר מאוד חשוב בקשר בכללי ובמיוחד בקשר מרחוק
- לשמור על הומור ועל צחוק, אבל בו זמנית גם יש נושאים להיות רציניים בהם
- שיחות וידיאו ןלא רק רגילות
- לפעמים להפתיע אחד את השנייה במחוות קטנות (נגיד פעם בחודש/ חודשיים), זה לא חייב להיות יקר יכול להיות שוקולד או ברכה
- לדבר כל יום/יומיים, אפילו אם רק כמה דק
- להיות פתוחים, תקשורת זה דבר מאוד חשוב בקשר בכללי ובמיוחד בקשר מרחוק
- לשמור על הומור ועל צחוק, אבל בו זמנית גם יש נושאים להיות רציניים בהם
- שיחות וידיאו ןלא רק רגילות
- לפעמים להפתיע אחד את השנייה במחוות קטנות (נגיד פעם בחודש/ חודשיים), זה לא חייב להיות יקר יכול להיות שוקולד או ברכה
הרבה פתיחות ולדבר הרבה וגם לתת מקום לקשיים של המרחק ולדבר עליהם. לעשות דברים יחד גם אם זה מרחוק, נניח לצפות באיזושהי סדרה יחד או משהו כזה.. גם מחוות קטנות נחמדות יכולות לקרב- כמו לשלוח איזשהם שירים מיוחדים ברגעים ספציפים, להזמין אחד לשניה אוכל ברגעים מסויימים.
וואי אני בול בבעיה הזאת והכי מפגר שהכרתי אותו אחרי שהייתי בבסיס שהמרחק היה ביננו 10 דקות בול!!! ועכשיו אני בחור תחת וגם הוא.. נפגשנו השבוע אבל לא יודעים מה לעשות מצידי לעשות את הנסיעות האלה כל שבוע אבל הבסיס!!!
אנונימית
עד כמה רחוק ? כמה זמן הסיעה
הרבה שיחות וידיאו
להתראות כמה שיותר
אני בקשר זוגי כבר שנתיים, קשר מרחוק
אנחנו מתכתבים כל יום, ומדברים בוידיאו כמעט כל יום (חוץ מימים שחבר שלי עובד).
משתדלים להיפגש לפחות 2 סופי שבוע בחודש, כי לא יוצא כל שבוע
ובזמן של חופשות וחגים אנחנו נפגשים יותר.
זה קשה, אבל זה שווה את זה לגמרי
אנחנו מתכתבים כל יום, ומדברים בוידיאו כמעט כל יום (חוץ מימים שחבר שלי עובד).
משתדלים להיפגש לפחות 2 סופי שבוע בחודש, כי לא יוצא כל שבוע
ובזמן של חופשות וחגים אנחנו נפגשים יותר.
זה קשה, אבל זה שווה את זה לגמרי
הייתה לי חברה מטבריה ואני מפתח תקווה, נפגשנו פעם בשבוע וזה היה קשר מושלם אז אני ממליץ לך להיפגש איתה פעם בשבוע
אנונימי
תפגשו מלא ואל תתכתבו בווצאפ או משהו תדברו יותר בטלפון ולא בהודעות כשאתם לא ביחד
אני בזוגיות כבר של חצי שנה בקשר מרחוק של שעתיים וחצי הבדל ובעקרוןהמון שיחות וידיאו להפגש בכל רגע שרק אפשר תקשורת היא הכל ומרגיש לי שבאמת כמו כל זוגיות אחרת בבסיס רק צריך יותר כוח רצון ויצירתיות אם זה להתכתב לדבר בשיחות וידיאו שיחות רגילות או להפגש
אנונימית
אל תיכנסי לזה, לא כדאי לך.
זה מדכא ברמות, בעיקר אם אין לכם עדיין רישיון.
אם יש רישיון, בהצלחה לכי על זה .
זה מדכא ברמות, בעיקר אם אין לכם עדיין רישיון.
אם יש רישיון, בהצלחה לכי על זה .
לדאוג להפגש למרות שקשה
חבר שלי ואני גרנו באותה עיר (עכשיו כבר ביחד) והיינו נפגשים פעם בשבועיים בגלל שהוא היה בצבא בקרבי
אבל המרחק לא פירק לנו הכל, ידענו שזאת תקופה שתגמר והיינו חזקים
אם באמת אוהבים הקשר יכול להחזיק
נפגשנו כמה שיכולנו, באנו עם געגוע וציפייה ויותר היה כיף לנו לראות אחד את השנייה
באיזשהו מקום מרחק יכול גם לתרום הרבה טוב לקשר
אבל קשר חשוב לטפח ולהשאר בקשר ולהפגש מתי שאפשר
חבר שלי ואני גרנו באותה עיר (עכשיו כבר ביחד) והיינו נפגשים פעם בשבועיים בגלל שהוא היה בצבא בקרבי
אבל המרחק לא פירק לנו הכל, ידענו שזאת תקופה שתגמר והיינו חזקים
אם באמת אוהבים הקשר יכול להחזיק
נפגשנו כמה שיכולנו, באנו עם געגוע וציפייה ויותר היה כיף לנו לראות אחד את השנייה
באיזשהו מקום מרחק יכול גם לתרום הרבה טוב לקשר
אבל קשר חשוב לטפח ולהשאר בקשר ולהפגש מתי שאפשר
שעתיים זה לא כזה הרבה אני כבר שנתיים במערכת יחסים עם מישהי שגרה 4 שעות ממני
אם שניכם רוצים זה יעבוד
אם שניכם רוצים זה יעבוד
אנונימית
שואל השאלה:
^אנונימית את יכולה לכתוב רגע מרגיל אני רוצה לכתוב לך בפרטי..
^אנונימית את יכולה לכתוב רגע מרגיל אני רוצה לכתוב לך בפרטי..
אנונימית
כמה רחוק?
נניח אצלי המרחקים זה ביבשות ליטרלי כילו יש שלוש שזה הדדי אבל המרחק
שיקגו
פולין
אוסטרליה
נניח אצלי המרחקים זה ביבשות ליטרלי כילו יש שלוש שזה הדדי אבל המרחק
שיקגו
פולין
אוסטרליה
אנונימית
שואל השאלה:
4-5 שעות אבל עזבו זה לא ילך בכל מקרה
4-5 שעות אבל עזבו זה לא ילך בכל מקרה
אנונימית
בתור אחת שהייתה חצי שנה עם מישהו שגר רחוק שעה נסיעה באוטובוסים אני יכולה להגיד שזה באמת לא כזה נורא ובשלב מסוים המרחק כבר לא מעניין נפגשנו פעמיים בשבוע לפעמים פעם אחת היינו עושים שיחות וידאו ותאמיני לי אני חושבת שזה היה הקשר הכי טוב שלי זה שלא ראיתי אותו כל יום ואז אחרי כמה ימים נפגשים זאת הרגשה מדהימה להבדיל מקשר מרחוק בכל מקרה המרחק מתישהו כבר יפסיק לעניין איתך בהבטחה שלי חוץ מזה שהנסיעןת זה ממש אחלה עם שירים
אנונימית
שואל השאלה:
^שעה זה כלום זה פאקינג 5 שעות כזה
^שעה זה כלום זה פאקינג 5 שעות כזה
אנונימית
וואו חמש שעות זה מלא להגיד לך עכשיו את האמת עכשיו נראה לי זה פחות עובד קשר כזה
אנונימית
5 שעות מוגזם, נכנסתי לזה נפגשנו רק פעם אחת ואז נפרדו אל תכנסי לזה