5 תשובות
תכתבי לה בדיוק את מה שכתבת כאן, רק שתוסיפי גם הסבר
וקוראים לך אלה במקרה? אני וחברה שלי די באותו מצב
באופן אישי עדיף להתנצל פנים מול פנים פעם הבאה שאת רואה אותה תתנצלי בכנות ואל תתקפי חזרה אם היא תוקפת
ותנסי להראות לה שאת מנסה לתקן את מה שעשית כי זה מראה שהיא חשובה לך ושאת באמת מבינה שעשית משהו לא בסדר
היה לי מקרה דומה ואני הייתי הצד הנפגע, הייתי פגועה ברמות אבל אהבתי את אותו בן אדם,אם את חשובה לה מספיק היא תסלח לך אבל תני לה ספייס וזמן כדי לעכל את הדברים
אוקיי
תודה שענית הרוב מסננים בזה(:
שואל השאלה:
לא קוראים לי אלה :)
אנונימי