6 תשובות
תקווה לשלילי אין יותר מידיי מה לעשות
אמאלה החוואי עלי קורונה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי יומולדת עוד שבוע הלוואי שזה לא קורונה
יש לי יומולדת עוד שבוע הלוואי שזה לא קורונה
אה אז תתפלל שאירע תקבל קורונה,
חלום שלי
חלום שלי
אנונימית
תקשיב זה כנראה קורונה..... הכל יהיה בסדר יעבור אחרי 10 ימים ותתעודד שאתה לא צריך חיסון עכשיו
אנונימית
שואל השאלה:
אני שלילי ויצאתי מבידוד
אני שלילי ויצאתי מבידוד
באותו הנושא: