4 תשובות
אם הם גורמים לך להרגיש ככה עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם זה הגיוני שזה יחזור אליהם חזרה בסופו של דבר
רק בגלל שהם גרמו לך להרגיש ככה רגע כל הפעמים האלו אולי כדאי שלא תתנצל והם יבינו ככה איך הרגשת
רק בגלל שהם גרמו לך להרגיש ככה רגע כל הפעמים האלו אולי כדאי שלא תתנצל והם יבינו ככה איך הרגשת
כן
אני מבינה אותך וחא הייצי מצליחה לישון בלילה עם העבודה שפגעתי
אני מבינה אותך וחא הייצי מצליחה לישון בלילה עם העבודה שפגעתי
לדעתי כן, מכירה את ההרגשה הזאת, אחר כך זה ישב עלייך יותר
באותו הנושא: