התחברות
הרשמה
אני צריך להרגיש מוזר שאינסטגרם וטיקטוק ממש לא מעניינים אותי ומשעממים אותי?
אוהב להתעסק בחיים שלי ולא בחיים של אחרים..
25 בספטמבר 2021, 00:54
רשתות חברתיות
ביטחון עצמי
אינסטגרם
שעמום
רעיונות
תשובה אחת
לא זה לגמרי נורמאלי גם אותי זה לא כל כך מעניין
s
stuma
באותו הנושא:
שמעתם שאינסטגרם נסגר???
גם אתם חושבים שזה מעפן שאינסטגרם עברו לרשום הכל בעיברית?
מה כמות הליקיים שלפחות צריך לקבל על תמונה רגילה שאינסטגרם?
רק אני חושבת שאינסטגרם זה המצאה מטומטמת?
הייתם רוצים שאינסטגרם יעלם שפשוט לא תהייה כזו אפליקציה?
מסכימים שאינסטגרם זו פלטפורמה מדרדרת?
אתם חושבים שאינסטגרם יהיה מת עוד שנתיים?
כמה אנשים צריכים לדווח על מישהו כדי שאינסטגרם יחסום אותו ?
אתם חושבים שאינסטגרם זה דבר מיותר?
אתם חושבים שאינסטגרם צריך להוריד את הפרייבט מחשבונות שכבר לא פעילים?
מוזר שאינסטגרם משעמם אותי בימים האחרונים?