3 תשובות
ממיסים סוכר ומוסיפים אבקת סודה לשתייה
זה קרמל נשמה
זה לא קרמל
שכחתי איך קוראים לזה בעברית אבל באנגלית זה honeycomb
אהה נזכרתי זה חלות דבש צריך להמיס סוכר ואז מוסיפים אבקת סןדה לשתיה וישר לתבנית עם נייר אפייה כי זה ינזול לך לבחוץ וחבל
שכחתי איך קוראים לזה בעברית אבל באנגלית זה honeycomb
אהה נזכרתי זה חלות דבש צריך להמיס סוכר ואז מוסיפים אבקת סןדה לשתיה וישר לתבנית עם נייר אפייה כי זה ינזול לך לבחוץ וחבל
באותו הנושא: