6 תשובות
נראה סבבה, פשוט המשפט האחרון נשמע קצת דורשני כזה... אוליי כדאי לך להוריד אותו?
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
נדיר חוץ מהשורה האחרונה את יכולה במקום זה לרשום אני ממש מקווה שתסלח לי או פשוט להוריד
כן אבל נראלי שתורידי את החלקים שבהם את יורדת על עצמך ותוסיפי חלקים של נגיד חוויות משותפות דלכם או תתני דוגמא של נושא שיחה שלכם ותתני על זה איזשהו מחמאה והוא אפילו ישמח לקבל את זה
למי זה תכתבי לי בפרטי
לדעתי תורידי את החלקים שרת יורדת על עצמך ותראי לו ביטחון (כאילו שאת בטוחה בעצמך)
זה יגרום לו לסמוך עלייך יותר
זה יגרום לו לסמוך עלייך יותר
אנונימית