14 תשובות
אייפון יותר טוב אני מבטיחה לך
לי יותר נוח עם סמסונג
סמסונג
שואל השאלה:
לי גם "אניבסדר" אבל הטלפונים שלהם די פחות טובים
אייפון היה לי פעם סמסונג ואייפון הרבה יותר טוב
שואל השאלה:
תודה
שואל השאלה:
לכל המשפחה שלי יש
שואל השאלה:
יש להם לפעמים תקלות
שואל השאלה:
ואים כבר אייפון איזה אייפון אתם ממליצים?
אם למשפחה שלך יש אייפון תראי איך הכל שם וזה ותחליטי מה אתה מעדיפה פשוט
שואל השאלה:
אחלה עצה תודה רבה
כן אני חושבת על לעבור לאייפון אבל יקח לי זמן להתרגל