5 תשובות
איכ איכס בנים מהשכבה זה הדבר הכי מגעיל שיש ביקום.
אני בת 15 והכרתי ילד שהוא שנה מתחתי הוא כיתה ט ואני י' אבל הוא גם בן 15
והוא הדבר הכי בוגר ויפה שיש, לפעמים אני מסתכלת עליו מרגיש לי בן 30
והכרתי אותו במאיו במסיבה
אנונימית
יומולדת של חברה שלי, השני התחיל איתי (הוא אקס כבר אבל...)
שואל השאלה:
חח מסכימה מזעזע
אנונימית
אחות אצלנו כולם שחיפים מתים עם רגלי סנוקר שהבולבול שלהם עוד לא גדל על מה את מדברת כל מה שהם יודעים זה לרדת על בחורות להחפיץ אותן ולזלזל בהן/:
אנונימית
שואל השאלה:
נוראיי אצלי חצי ככה וחצי חברים שלי ואני שומעת איך הם מדברים על בנות ומזדעזעת קיצר אפס פוטנציאל איפ
אנונימית