8 תשובות
כן זה בסדר אולי אפילו המאה יותר מפחיד לא יודעת ראיתי את זה לפני שנתיים אבל זה ממש אחלה לא מפחיד בכלל
בנטפליקס כתוב 16+
לדעתי 14+
זה בסדר אבל משחקי הדיונון יותר גרוע מהמאה יש יותר מוות
שואל השאלה:
במאה יש איזה 20 אלף מתים בעונה
לא התכוונתי שיש יותר מוות התכוונתי הדרך שהם מתו בדרך יותר גרועה ומגעילה
בסדר אבל במשחקי הדיונון זה ממש מראים לך את המוות של כל אחד
במאה בקושי מראים את המוות שלהם אולי מראים לך שהם על הרצפה מתים אבל לרוב לא יותר מזה
אנונימית
^מה שהיא אמרה
זה משהתכוונתי