14 תשובות
ציצי תחת יש לכולם
גם הוא לא גדול מאוד
תחת הכי יפה
ציצי נראה כמו עטינים
אנונימית
אופי
אני אוהב את שניהם אבל אם הייתי חייב לבחור אחד אז תחת
דיי לומר אופי זה לא מה ששאלו וזה סתם צבוע
למי אכפת מה הם מעדיפים אל תכנסי לזה יותר מדיי תאהבי את עצמך איך שאת לא בשביל בנים
לא בן אבל ברור שציצים..
אנונימית
ציצי עדיף שיהיה אבל זה לא ממש ישפיע על הבחירה שלי.
אבל תחת סביר זה חובה מצדי.
אנונימי
אמ אני בת אבל אני יכולה להגיד שתחת זה הדבר שמחרמן בנים
זה לא צריך להיות קשור לאהבה עצמית סהכ שאלה מה מעדיפים
לא בן, אבל ציצים. ברור
צ*צ* אבל לא כל הצ'צ'ם נולדו שווים.
זה כן קשור כי אז נגיד יגידו תחת ויש לה ציצי זה יוריד לה את הביטחון אז אמרתי שעדיף לא להתעסק בזה ואם יבוא מישהו שירצה אותה איך שהיא אז יופי^