6 תשובות
כן
לא יודעת
לא, אני יודעת שאני חכמה ואני בטוחה בעצמי בקטע הזה, אין לי למה להתרברב
כן, תמיד הייתי טובה בלימודים וגם מגיל קטן אהבתי להתעסק בפליסופיה ודברים יותר עמוקים מאשר הסביבה הבית ספרית שלי, אז המשפחה והחברים שלי תמיד התייחסו אלי אחרת. אני אישית חושבת שאני חכמה בקטעים מסויימים, כמו בקליטת מידע ובחוויות חיים, אבל אני עדיין עושה מלא טעויות ואני בת אדם אז הכל מתאזן מצויין.
כן.
כבר בגיל 4, כשלמדתי לקרוא, היה לי ברור שיש לי יכולות שלילדים אחרים בגילי אין.
שואל השאלה:
סלמנקה גם לסביבה שלך היה ברור? אני שואלת מתוך סקרנות..
לא זכור לי שבגיל 4 מישהו שם לב לזה.
מאוחר יותר, כשהתחלתי בית ספר, היה לי יותר מקום להשתמש בידע שלי, אז שמו לב.
ובכיתה ג' אובחנתי כמחוננת.
משום מה אנשים תמיד החשיבו אותי כחכם היו באים אליי עם שאלות לפני מבחן ותמיד אמרתי שאני לא באמת יודע מה החומר ושלא למדתי כי זה תמיד היה נכון
כן יש מקצועות שאני מקבל בהם 90 ו100 וביסודי כמעט בהכל אבל זה לא חכמה להיות תלמיד טוב ביסודי
בגדול אני תלמיד ממוצע אני לא מחשיב את עצמי כאיזה גאון אבל כן יש לי זיכרון טוב וידע כללי יותר משל אחרים
יצאתי קצת נרקיסיסט אבל לא נורא