8 תשובות
לדעתי הסוף מטורף רצח זה כאילו לא היה צפוי בכלל
לא מאוכזבת כי הסוף ממש מותח
אבל עצוב כי אני עדיין לא מצליחה להתגבר על המוות של הזאתי מצפון קוריאה ממש אהבתי אותה בכיתי מלא מהמוות
לא הבנתי את הסוף אפשר הסבר בבקשה?
מה לא הבנת?^
את הסוף עם המטוס
שואל השאלה:
חשבתי רק אני בכיתי בקטע שהיא מתה^
שואל השאלה:
וואי וואי מצאתי מישהו/י איכותי/ת בסטיפס
לא הגיע לה למותת, ובה אני הכי האמנתי ואהבתי
היא בן אדם כל כך טוב בכיתי הרבהה