11 תשובות
רק שבועיים חיים שלי תני לזה זמן
שואל השאלה:
לא שאלתי אם זה לגטימי או לא שאלתי איך
אני יודעת מה אני רוצה
לא שאלתי אם זה לגטימי או לא שאלתי איך
אני יודעת מה אני רוצה
אנונימית
אז לא הבנתי מה שאלת פה
שואל השאלה:
השאלה היא איך ליזום
השאלה היא איך ליזום
אנונימית
ברגע אינטימי
שואל השאלה:
ואיך מגיעים למצב הזה?...
ואיך מגיעים למצב הזה?...
אנונימית
שאתן נפגשות ומדברות בחדר שלכן או משהו כזה
ברגע שתרגישי מוכנה בסיטואצייה מתאימה ותראי שגם היא בעניין תיזמי נשיקה
אני חושבת שהדרך הכי טובה ליזום נשיקה היא לעשות אותה כשיש ביניכן רגע
כשנהיה שקט, מסתכלות אחת לשניה בעיניים
תתקרבי קצת, תנסי להבין אם היא בעיניין (את יכולה לשאול אם את יכול. לנשק אותה, הרוב מאוש אוהבים את זה) ואם כן, פשוט תני לזה לקרות
כשנהיה שקט, מסתכלות אחת לשניה בעיניים
תתקרבי קצת, תנסי להבין אם היא בעיניין (את יכולה לשאול אם את יכול. לנשק אותה, הרוב מאוש אוהבים את זה) ואם כן, פשוט תני לזה לקרות
הייתי מציע לך להגיד לה משהו מקרב לב ובהנגנה ('אינטונציה') רומנטית, אולי משהו בסגנון כמו "אני לא יכולה להפסיק להיסתכל על העיניים שלך מרוב יופיין..." (סתם דוגמה) ואז פשוט להתקרב אליה, להסתכל לה עמוק בעיינים ואז על השפתיים להתקרב טיפה עם הראש וזה פשוט יקרה
זה בסדר, עם החבר הראשון שלי לקח לנו שלושה שבועות בערך עד שזה קרה. אבל אם את רוצה שזה יקרה תזמי את זה, אתן ביחד עכשיו זה לגיטימי
באותו הנושא: