6 תשובות
שואל השאלה:
^^^כי זה מלחיץ אותי שיש לי את זה,זה כרגע בקופסה אצלי בארון אבל פשוט לא בא לי את זה
^^^כי זה מלחיץ אותי שיש לי את זה,זה כרגע בקופסה אצלי בארון אבל פשוט לא בא לי את זה
אנונימית
תשאלי אם חברה רוצה או משהו
למה? אני ממש רוצה לקנות כזה. זה ייתן לי יותר ביטחון כשאני מסתובבת בשעות מאוחרות.
אם זה גורם לך להלחץ תביאי את זה לחברה או מדהו כזה.
אם זה גורם לך להלחץ תביאי את זה לחברה או מדהו כזה.
לפי דעתי אל תזרקי את זה.
תשמרי איפשהו שאף אחד לא יודע או מכיר או שתתני את זה למישהי.
תשמרי איפשהו שאף אחד לא יודע או מכיר או שתתני את זה למישהי.
למה שתתחרטי? פשוט שמרי באיזה מכירה או משהו בבית למקרה שתצטרכי חלילה
את יכולה לשים בארון בתוך קופסה. למה את מתחרטת?
באותו הנושא: