88 תשובות
הגיוני
אנונימית
מה חדש?
נו כי תבינו כבר שהנגיף הזה מהונדס ואנחנו עכברי מעבדה והתקשורת עושה עלינו סיבוב יאללה פתחו תעיניים
לא יפתיע אם עוד כמה זמן נגלה שהוא מת
ברור שהם יקבלו הוראה כזאת. אחרת איך יחסלו את כל המדינה?:-)
^^מסכימה איתך אחות
עושים עלינו מניפולציות כל דקה
עושים עלינו מניפולציות כל דקה
איזה, שרת החינוך פה היא על גבול מכחישת קורונה וגם בערוץ 12 יש איזה אחד שכל הזמן מביא דברים נגד החיסון
אוף אוף אני כבר נהייתי חולה מלשמוע על החיסונים האלה די זה באמת מוגזם אני כל היום בחרדוצ
אנונימית
אז אל תתחסנו אם אתם לא רוצים שכל אחד יעשה מה שבא לו
^ נכון מאוד בדיוק מה שאני אומרת כל הזמן
שזה היה צפוי כלכך
זכייניות שיש להם הייתר לשדר ברדיו ובטלוויזוה אסור להם לדבר נגד החיסונים הם עלולים לאבד את הזיכיון.
זה נורא, לצערי התקשורת גורמת לציבור להאמין בשקרים כמו:
1. שהשקרונה קיימת
2. שלעטות מסיכות, להזריק חיסונים ולעשות עוד סגרים עוזר בלסיים את השקרונה
בבקשה אל תאמינו לשקרים של התקשורת
1. שהשקרונה קיימת
2. שלעטות מסיכות, להזריק חיסונים ולעשות עוד סגרים עוזר בלסיים את השקרונה
בבקשה אל תאמינו לשקרים של התקשורת
לא צריך להיות גאון כדי לדעת את זה
האינטרנס של הממשלה הוא כמה שיותר מוזרקים
התקשורת מקבלת את ההוראות מהם
מה חשבתם...
האינטרנס של הממשלה הוא כמה שיותר מוזרקים
התקשורת מקבלת את ההוראות מהם
מה חשבתם...
החיסון הזה כל כך מסריח אבל כולם מעדיפים לסתום את האף ולא להריח, ובנוסף לכנות את אלה שמעלים לגביו סימני שאלה ומבקרים אותו 'טיפשים'.
תבינו לבד שאם החיסון בסדר לא צריך להזהיר את אנשי התקשורת שהם משפיעני דעת קהל להימנע מלהביע דעה עליו.
מצרפת לפה את הסרטון
תבינו לבד שאם החיסון בסדר לא צריך להזהיר את אנשי התקשורת שהם משפיעני דעת קהל להימנע מלהביע דעה עליו.
מצרפת לפה את הסרטון
אנונימית
ערד ניר מחדשות 12 מביא כל הזמן דברים נגד החיסונים
^נכון, כי מותר לבקר אבל אסור להתנהג בהפקרות ולהטיף נגד החיסונים הוכח שהחיסונים מונע הדבקה ותחלואה קשה , רוב החולים קשה הם לא מחוסנים
אני לא רוצה למות אני מפחדת
אנונימית
רמת אמינות:איש תקשורת מאוד מאוד מוכר חשף שהתקשורת קיבלה הוראה שלא לדבר נגד החיסונים.
מעניין אותי למה מתנגדי חיסונים כל כך אוהבים להרוג אנשים. הם כבר הרגו אלפים.
מעניין אותי למה מתנגדי חיסונים כל כך אוהבים להרוג אנשים. הם כבר הרגו אלפים.
חח נו ברור. סתם קטע, הfba אישר את החיסון השלישי רק לבני 65+, פתאום מתפרסם בתקשורת שהחלה הדבקה מאוד חמורה בקרב גילאי 60-. איזה צירוף מקרים מדהים.
אתה תתחסן ביפה או בפחות יפה, אם לא. לא תעבוד. יש מבין?
העיקר שישראל הם עכברי מעבדה:)
^^בעיות בלב? אז מה, העיקר שיש עבודה;)
שואל השאלה:
לפני 3 שבועות בערך ראיתי בצהריים בחדשות בשידור חי שמראיינים מורה בבית ספר שהוא נגד חיסונים ושהוא לא יכול ללמד בבית ספר בגלל שהוא לא מחוסן והכמה אנשי תקשורת שישבו באולפן שאלו אותו איך זה מרגיש שהוא לא יכול ללמד בבית ספר בגלל שהוא לא מחוסן והוא לא מקבל משכורת ואז הם יצאו נגד המורה הזה ואמרו שהמורה הזה בן אדם הזוי ודפוק ושלצאת נגד החיסונים זה לא דיעה ושאין לדיעה כזאת מקום וזה לא דיעה ככה ושאסור לראיין את המורה הזה והם הצטערו שראיינו אותו בכלל וקטעו אותו מהר
לפני 3 שבועות בערך ראיתי בצהריים בחדשות בשידור חי שמראיינים מורה בבית ספר שהוא נגד חיסונים ושהוא לא יכול ללמד בבית ספר בגלל שהוא לא מחוסן והכמה אנשי תקשורת שישבו באולפן שאלו אותו איך זה מרגיש שהוא לא יכול ללמד בבית ספר בגלל שהוא לא מחוסן והוא לא מקבל משכורת ואז הם יצאו נגד המורה הזה ואמרו שהמורה הזה בן אדם הזוי ודפוק ושלצאת נגד החיסונים זה לא דיעה ושאין לדיעה כזאת מקום וזה לא דיעה ככה ושאסור לראיין את המורה הזה והם הצטערו שראיינו אותו בכלל וקטעו אותו מהר
אנונימי
^החיסון מועיל מה הויכוח?
אני אתחסן כשאצטרך ולא אקשיב לשטויות שאתם משפריצים מהפה בזמן שאתם תעשו בדיקה כל יום בשביל לצאת מהבית ולעבוד. מורים לא יכולים ללמד אם הם לא מחוסנים (: אתם לא יכולים ללכת לשום מקום (: לא תוכלו לצאת מישראל בקרוב (:
אתם תתחסנו, או שתסבלו. איזה כיף
אתם תתחסנו, או שתסבלו. איזה כיף
שואל השאלה:
אני לא יודע אם לבכות או לצחוק אבל מי שיתחסן בחיסון השביעי ואז הוא יגיע לנקודת שבירה שנמאס לו מהחיסונים כי הוא ירגיש שעובדים עליו ועושים עליו יותר מידי ניסויים ויפחיד אותו מה יקרה לו בטווח הרחוק או שהוא סבל מתופעות לוואי קשות בחיסון השביעי בגלל זה כי אנחנו לא באמת יודעים ואז הוא יתנגד להתחסן בחיסון השמיני שיכינו לו אז בתקשורת יכנו אותו "מתנגד חיסונים" "קונספירטור" ואתה לא תהיה זכאי לתו ירוק אפילו שהתחסנת כבר 7 פעמים
אני לא יודע אם לבכות או לצחוק אבל מי שיתחסן בחיסון השביעי ואז הוא יגיע לנקודת שבירה שנמאס לו מהחיסונים כי הוא ירגיש שעובדים עליו ועושים עליו יותר מידי ניסויים ויפחיד אותו מה יקרה לו בטווח הרחוק או שהוא סבל מתופעות לוואי קשות בחיסון השביעי בגלל זה כי אנחנו לא באמת יודעים ואז הוא יתנגד להתחסן בחיסון השמיני שיכינו לו אז בתקשורת יכנו אותו "מתנגד חיסונים" "קונספירטור" ואתה לא תהיה זכאי לתו ירוק אפילו שהתחסנת כבר 7 פעמים
אנונימי
^^לא עושה בדיקה כל יום וחיה מעולה;) ואתה רק מדגים כמה אנחנו מזכירים כזה קצת לפני הקמת המדינה, אירוני לא? חחח:));-)^o^סורי קולנוע במזג אוויר קפוא עם איזה מסך גדול וטיול באיזה מדינה לא כזה מושך אותי xddddddd
קורה גם בתוך בתי חולים ובתחום המחקר.
מכיר אישית רופאת נשים עם אחד המכונים הפרטיים הגדולים בארץ, יש לה נתונים קליניים של עלייה בכמות ההפלות, שיבושי מחזור, הורמונים בקרב נשים מחוסנות, נטו אספה מידע ממטופלות שהגיעו.
יש לה ביד נתונים מאלפי מטופלות שמור במחשבים, אפשר להרכיב מזה מחקר כל כך רחב ואולי גם להשפיע על המון נשים בהחלטה האם להתחסן או לא.
כרגע היא מדברת על עלייה מטורפת בכמות ההפלות הטבעיות, ובאופן ישיר אצל נשים מחוסנות.
בנוסף שיבושים במחזור ושיבושים הורמונליים בקרב מחוסנים.
שאלתי אותה איך זה לא יוצא, איך אף אחד לא מדבר והיא אמרה שהבהירו לה טוב מאוד שאם תצא נגד חיסונים היא תאבד את הפרנסה שלה.
היא רופאת נשים, התחסנה בחיסון הראשון, ועד השני כבר ראתה כל כך הרבה זוועות שהחליטה לא להתחסן מאז אותו חיסון.
דמיינו אם משתיקים אותה, שיש לה נתונים מאוד מפחידים (שמעתי את העלייה בהפלות באחוזים וזה פשוט מטורף)
את מי עוד משתיקים, מאיזה עוד תחומי רפואה?
אני אישית חיסנתי בצבא 1000 איש, כבר היום יש לנו 3 נפגעים עם תופעות די מחרידות, שגם.. בצבא אומרים שאסור לנו לדבר כי זה חיסיון רפואי.
בדקתי, וחיסיון רפואי הוא על פרטי המטופל ולא על מה שקרה.
מכריחים אותנו לא לספר גם מה קרה ולא להפיץ כדי לא לפגוע באחוז מתחסנים.
משהו פה מסריח, לא בקטע של קונספירציה של צ'יפים והנדסה גנטית..
משהו פה מסריח מסחרית - חברות התרופות, וחברתית - דמוקרטית ע''י מה שהמדינה, התקשורת וכל הגופים הרפואיים עושים.
אנחנו לא רחוקים מסין או איראן בכמה שאנחנו "דמוקרטיים".
מרגיש מחולל שעישתי 2 חיסונים - שלא רציתי, ואשכרה עשיתי נטו בשביל תו ירוק.
מפחד היום יותר מהחיסון מאשר מהקורונה..
מכיר אישית רופאת נשים עם אחד המכונים הפרטיים הגדולים בארץ, יש לה נתונים קליניים של עלייה בכמות ההפלות, שיבושי מחזור, הורמונים בקרב נשים מחוסנות, נטו אספה מידע ממטופלות שהגיעו.
יש לה ביד נתונים מאלפי מטופלות שמור במחשבים, אפשר להרכיב מזה מחקר כל כך רחב ואולי גם להשפיע על המון נשים בהחלטה האם להתחסן או לא.
כרגע היא מדברת על עלייה מטורפת בכמות ההפלות הטבעיות, ובאופן ישיר אצל נשים מחוסנות.
בנוסף שיבושים במחזור ושיבושים הורמונליים בקרב מחוסנים.
שאלתי אותה איך זה לא יוצא, איך אף אחד לא מדבר והיא אמרה שהבהירו לה טוב מאוד שאם תצא נגד חיסונים היא תאבד את הפרנסה שלה.
היא רופאת נשים, התחסנה בחיסון הראשון, ועד השני כבר ראתה כל כך הרבה זוועות שהחליטה לא להתחסן מאז אותו חיסון.
דמיינו אם משתיקים אותה, שיש לה נתונים מאוד מפחידים (שמעתי את העלייה בהפלות באחוזים וזה פשוט מטורף)
את מי עוד משתיקים, מאיזה עוד תחומי רפואה?
אני אישית חיסנתי בצבא 1000 איש, כבר היום יש לנו 3 נפגעים עם תופעות די מחרידות, שגם.. בצבא אומרים שאסור לנו לדבר כי זה חיסיון רפואי.
בדקתי, וחיסיון רפואי הוא על פרטי המטופל ולא על מה שקרה.
מכריחים אותנו לא לספר גם מה קרה ולא להפיץ כדי לא לפגוע באחוז מתחסנים.
משהו פה מסריח, לא בקטע של קונספירציה של צ'יפים והנדסה גנטית..
משהו פה מסריח מסחרית - חברות התרופות, וחברתית - דמוקרטית ע''י מה שהמדינה, התקשורת וכל הגופים הרפואיים עושים.
אנחנו לא רחוקים מסין או איראן בכמה שאנחנו "דמוקרטיים".
מרגיש מחולל שעישתי 2 חיסונים - שלא רציתי, ואשכרה עשיתי נטו בשביל תו ירוק.
מפחד היום יותר מהחיסון מאשר מהקורונה..
אנונימי
לא מתכוון לשאוב מידע מסרטוני טיקטוק, במיוחד כשזה לא נשמע לי יותר מדי אמין כי אני די בטוח שכן דיברו על חלק מהתופעות לוואי.
ידעתי הכל מהתחלה. וזו הסיבה לזה שאני לא מתחסנת.
כולכם ממהרים להתחסן מבלי לבדוק שום דבר ואוכלים את הבולשיט של התקשורת
יאללה תבכו
כולכם ממהרים להתחסן מבלי לבדוק שום דבר ואוכלים את הבולשיט של התקשורת
יאללה תבכו
לגיטימי
הממשלה רוצה שכמה שיותר יתחסנו
הממשלה רוצה שכמה שיותר יתחסנו
איזה פיגור מה אתם מאמינים לכל השטויות האלה סתם אנשים שמשעמם להם בחיים
שואל השאלה:
the procrastinator
זה מידע עם הוכחה שסמיון גרפמן אומר בפירוש "שהתקשורת קיבלה הוראה שלא לדבר נגד החיסונים"
חוץ מיזה תקרא את התגובה הארוכה של האנונימי
the procrastinator
זה מידע עם הוכחה שסמיון גרפמן אומר בפירוש "שהתקשורת קיבלה הוראה שלא לדבר נגד החיסונים"
חוץ מיזה תקרא את התגובה הארוכה של האנונימי
אנונימי
איפה ההוכחה אנונימי
אנונימי
התגובה של האנונימי שווה לכלום, להגיד "אני מכיר ככה וככה והם אומרים x y z" לא שווה כלום כשאתה לא מספק הוכחה שהם אכן אמרו את זה או שאתה אמין ושיש ביניכם קשר כלשהו,
האנונימי לא מביא אף אחד מאלו.
באותה מידה אני יכול להגיד
"דודה שלי היא בכירה בקליניקה פרטית ולא היו שינויים בקרב מי שהתחסן"
מה שאני אומר עומד מול שלו ואף אחד מאתנו לא יותר צודק עבור אדם שלא מקבל הוכחה מאף אחד מאתנו לאמיתות הדבר.
אתם טובים אך ורק בסיפור סיפורים.
האנונימי לא מביא אף אחד מאלו.
באותה מידה אני יכול להגיד
"דודה שלי היא בכירה בקליניקה פרטית ולא היו שינויים בקרב מי שהתחסן"
מה שאני אומר עומד מול שלו ואף אחד מאתנו לא יותר צודק עבור אדם שלא מקבל הוכחה מאף אחד מאתנו לאמיתות הדבר.
אתם טובים אך ורק בסיפור סיפורים.
שואל השאלה:
יש פה אנונימית ששלחה קישור לסרטון מהטיקטוק
אני לא שלחתי קישור כי אני כבר לא יודע מה הולך פה
שלחתי פה קישור מסרטון מטיקטוק וקיבלתי הודעה שעוד סרטון אחד שאני שולח משם וחוסמים לי את המשתמש לתמיד
יש פה אנונימית ששלחה קישור לסרטון מהטיקטוק
אני לא שלחתי קישור כי אני כבר לא יודע מה הולך פה
שלחתי פה קישור מסרטון מטיקטוק וקיבלתי הודעה שעוד סרטון אחד שאני שולח משם וחוסמים לי את המשתמש לתמיד
אנונימי
מאמי תפסיק לבלבל בשכל כולם יודעים שאתה סתם משועמם שמחפש לעשות איזה דרמה יאללה תתקדם כבר
הסרטון לא מוכיח כלום, זאת ממש לא הוחכה
אנונימי
שואל השאלה:
the procrastinator
זה אנונימי שהיה בצבא וחיסן חיילים והוא אומר לך ש-3 חיילים סבלו מתופעות לוואי מחרידות אבל אסור לספר על זה ומסתירים את זה
ומה יקרה אם יהיו פה אנשים שיחוו תופעות לוואי קשות בחיסון החמישי או השישי לך תדע? אנחנו לא יודעים לטווח הרחוק מה זה עושה לגוף כל הטלטלות האלה עם החיסונים
the procrastinator
זה אנונימי שהיה בצבא וחיסן חיילים והוא אומר לך ש-3 חיילים סבלו מתופעות לוואי מחרידות אבל אסור לספר על זה ומסתירים את זה
ומה יקרה אם יהיו פה אנשים שיחוו תופעות לוואי קשות בחיסון החמישי או השישי לך תדע? אנחנו לא יודעים לטווח הרחוק מה זה עושה לגוף כל הטלטלות האלה עם החיסונים
אנונימי
יותר סביר להניח שזה כי אתה עובר על חוקי האתר ולא פשוט כי אתה מדבר נגד החיסון.
שוב סיפורים, 0 ביסוס במציאות.
היחידים שקונים את הסיפורים שלך זה מי שמפחד ואתה רק מפחיד אותו יותר
שוב סיפורים, 0 ביסוס במציאות.
היחידים שקונים את הסיפורים שלך זה מי שמפחד ואתה רק מפחיד אותו יותר
אני סגן מנהל בבית ספר ואנחנו חיסנו 2000 תלמידים ולאף אחד מהם לא היו תופעות לוואי לטווח של יותר מ5 ימים
או שאני סתם המצאתי את זה עכשיו
אתם לא יכולים לדעת
אז למה אתם מאמנים לבחור האחר שם
או שאני סתם המצאתי את זה עכשיו
אתם לא יכולים לדעת
אז למה אתם מאמנים לבחור האחר שם
אנונימי
נכון, אמין... פלטפורמה שהיעד העיקרי שלה הוא נוער צעיר קהל יעד אידיאלי למניפולציות זה המקום שבו הולך להיות ריכוז טהור של אמת במיוחד כשזה נוגע לנושאים ששנויים במחלוקת.
עד שאין ביסוס לאמירות שלכם נגד החיסון זה לא יותר מסיפורים בדיוניים.
עד שאין ביסוס לאמירות שלכם נגד החיסון זה לא יותר מסיפורים בדיוניים.
ואתם יודעים מה היופי. כל יום אני שומע מאנשים שאני בקשר איתם על מתנגדי חיסונים שמחליטים להתחסן כי נמאס להם כבר.
אפילו הגדולים שבמתנגדי החיסונים, מתחסנים. או לחילופין, מונשמים להם בבתי החולים...
אפילו הגדולים שבמתנגדי החיסונים, מתחסנים. או לחילופין, מונשמים להם בבתי החולים...
בדיוק^
ושואל השאלה מתוק שלי, להורים שלי היו תופעות לוואי קשות אבל זה חיסון מאמי אין מה לעשות, גם החיסון נגד טטנוס או כל חיסון אחר אתה תרגיש לא טוב כי הגוף שלך מתמודד עם קצת מהמחלה שהוכנסה לגוף שלך, וככה הוא מפתח נוגדנים.
תתבגרו כבר אמאלה זה סהכ חיסון
ושואל השאלה מתוק שלי, להורים שלי היו תופעות לוואי קשות אבל זה חיסון מאמי אין מה לעשות, גם החיסון נגד טטנוס או כל חיסון אחר אתה תרגיש לא טוב כי הגוף שלך מתמודד עם קצת מהמחלה שהוכנסה לגוף שלך, וככה הוא מפתח נוגדנים.
תתבגרו כבר אמאלה זה סהכ חיסון
בדיוק התכוונתי לאנונימי שנתן דוגמא עם המנהל בית ספר.
יאללה תפסיקו כבר לכל דבר שאנשים מוציאים מהפה
יאללה תפסיקו כבר לכל דבר שאנשים מוציאים מהפה
ohyeah7
התגובה שלך שווה לכלום "להגיד אני מכיר ככה וככה והם אומרים z y x" לא שווה כלום כשאתה לא מספק הוכחה שהם אכן מונשמים בבתי חולים או מחליטים להתחסן
חחח חחח חחח
התגובה שלך שווה לכלום "להגיד אני מכיר ככה וככה והם אומרים z y x" לא שווה כלום כשאתה לא מספק הוכחה שהם אכן מונשמים בבתי חולים או מחליטים להתחסן
חחח חחח חחח
יהיה זכרו ברוך..
אני לא מתיימר לספק הוכחות פה. אני לא מעוניין לנהל דיון עם אנשים שלדעתי הם לא כאלו שפויים. אתם מנותקים מהמציאות, זה קורע מצחוק להסתכל עליכם מהצד
למעשה אתה צודק, התגובה שלו היא גם אנקדוטה ואחת שלא ניתן להוכיח כנכונה או לא.
^^^^להמציא אה
וואלה לפני הקורונה לעדויות היה ערך מאוד גבוה, היסטוריונים, שוטרים, מי לא, הרוב מבוסס על עדויות.
ויש עדויות לכל תופעת לוואי ש"ממציאים"
וואלה לפני הקורונה לעדויות היה ערך מאוד גבוה, היסטוריונים, שוטרים, מי לא, הרוב מבוסס על עדויות.
ויש עדויות לכל תופעת לוואי ש"ממציאים"
שואל השאלה:
אני לא התחסנתי בכלל כי אני לא הולך להיות עבד של חיסונים ונדבקתי בקורונה והיה לי רק קצת כאבי ראש ביום הראשון כמו שפעת רגילה ולקחתי כדור והלכתי לישון וקמתי בריא והגוף שלי נלחם בקורונה בצורה טבעית ובמהירות תוך פחות מיום כבר חזרתי לעצמי פשוט לקחתי כדור והלכתי לישון כמה שעות וקמתי והגוף שלי ופיתח נוגדנים ועכשיו יש לי תו ירוק אפילו שלא התחסנתי בכלל
אני לא התחסנתי בכלל כי אני לא הולך להיות עבד של חיסונים ונדבקתי בקורונה והיה לי רק קצת כאבי ראש ביום הראשון כמו שפעת רגילה ולקחתי כדור והלכתי לישון וקמתי בריא והגוף שלי נלחם בקורונה בצורה טבעית ובמהירות תוך פחות מיום כבר חזרתי לעצמי פשוט לקחתי כדור והלכתי לישון כמה שעות וקמתי והגוף שלי ופיתח נוגדנים ועכשיו יש לי תו ירוק אפילו שלא התחסנתי בכלל
אנונימי
יש יותר עדויות של אנשים שהתחסנו והם בסדר מאשר כאלה שהתחסנו והם לא אז לפי ההיגיון שלך החיסון הוא בסדר
אנונימי
^אז אז זה שיש יותר פוסל את זה שיש כאלה שבמצב גרוע? כל כך הרבה עדויות ואף אחד לא חוקר את זה.
תקשיבו תבינו יש סיכוי 30% שהוא מהונדס עוד 30% שהוא לא שלא ועוד אחוזים שהכול מומצא והממשלה מכניס נגיפים לבני אדם מוחקים להם את הזיכרון אומרים שיש קורונה ולוקחים מלא כסף על בדיקות וחיסונים
אנימתה
מאוד מפתיע
כבר הרוב ידעו את זה תמשיכו להתחסן
עד החיסון ה16
כבר מרוב מספר החיסונים החומרים האלה שבחיסון לא בריאים לגוף שלכם ולמערכת החיסונית. וזה מה שיעשה אתכם חלשים
לא הקורונה
אני בריאה וחזקה אני לא מתכוונת לעשות שני וחמישי חיסון אתם כבר צריכים לדעת את זה לבד
וחשבתם לעצמכם פעם אחת מה יקרה בעתיד אחריי החיסון? אף אחד לא יודע מה יקרה.
אנשים פשוט רצים להתחסן פעם מבטיחים פיצות פעם תו ירוק
וכן ימשיכו להפעיל לחץ חברתי ולעשות כפייה כדי שכולם יתחסנו
מי שלא התחסן לא שונה ממישהו שכן התחסן
מי שהתחסן יכול להדביק ולהדבק בדיוק כמו מי שלא התחסן פשוט הסימפטומים פחות קשים
אז מספיק לי לשמור על ההנחיות
לא אתפלא אם יקרה עכשיו משהו לאיש שאמר את האמת על החיסונים
ותבינו כבר בבקשה שעושים עלינו מספרים של כסף
אבל מה אני אגיד שכל אחד יעשה מה שבא לו
רק אומרת שפשוט משהו פה וואחד מסריח
מאוד מפתיע
כבר הרוב ידעו את זה תמשיכו להתחסן
עד החיסון ה16
כבר מרוב מספר החיסונים החומרים האלה שבחיסון לא בריאים לגוף שלכם ולמערכת החיסונית. וזה מה שיעשה אתכם חלשים
לא הקורונה
אני בריאה וחזקה אני לא מתכוונת לעשות שני וחמישי חיסון אתם כבר צריכים לדעת את זה לבד
וחשבתם לעצמכם פעם אחת מה יקרה בעתיד אחריי החיסון? אף אחד לא יודע מה יקרה.
אנשים פשוט רצים להתחסן פעם מבטיחים פיצות פעם תו ירוק
וכן ימשיכו להפעיל לחץ חברתי ולעשות כפייה כדי שכולם יתחסנו
מי שלא התחסן לא שונה ממישהו שכן התחסן
מי שהתחסן יכול להדביק ולהדבק בדיוק כמו מי שלא התחסן פשוט הסימפטומים פחות קשים
אז מספיק לי לשמור על ההנחיות
לא אתפלא אם יקרה עכשיו משהו לאיש שאמר את האמת על החיסונים
ותבינו כבר בבקשה שעושים עלינו מספרים של כסף
אבל מה אני אגיד שכל אחד יעשה מה שבא לו
רק אומרת שפשוט משהו פה וואחד מסריח
^^^ eitanf
רוצים לדעת מניין המתמטיקה שלי? מהאמבטיה
רוצים לדעת מניין המתמטיקה שלי? מהאמבטיה
אנונימי
אדם ממוצע
כן חוקרים את החיסונים וחקרו אותם גם לפני שהוציאו אותם
כן חוקרים את החיסונים וחקרו אותם גם לפני שהוציאו אותם
אנונימי
a stone
האמת שלא צריך להיות כל כך ספציפי יש לא מעט נערים בגיל 15 וגם מבוגרים בריאים שבאמצע יום בהיר מתים מדום לב, מעניין עד כמה זה היה נפוץ לפני ה"חיסונים".
האמת שלא צריך להיות כל כך ספציפי יש לא מעט נערים בגיל 15 וגם מבוגרים בריאים שבאמצע יום בהיר מתים מדום לב, מעניין עד כמה זה היה נפוץ לפני ה"חיסונים".
את החיסונים? יש מצב, את הדיווחים, לא.
ברור, הכיחו שהחיסון יעיל, ואנשים היום מקשיבים רק לתקשורת, יהיה נזק מאוד גדול אם התקשורת תתחיל לדבר נגד החיסונים.
אנחנו חא עכברי מעבדה ולא כלום, המצאתם לעצמכם סיפורים בראש מרוב פחד מהחיסון... אנחנו פשוט אנשים שנמצאים תחת המשטר, וזה מפחיד הרבה אנשים שישלטו בנו ה"אזרח הקטן", אז המציאו כל מיני סיפורים.
וכן גם אותי זה מפחיד, אם פתאום נגיד... יהיה ראש ממשלה כמו אחמד טיבי שבת'כלס לא רוצה שיהודים יהיו במדינת ישראל... וזה יהיה כי רק ערבים הצביעו לו, אז זה מפחיד כי אין לנו שום דבר לעשות עם זה. אז אנשים מתחילים להמציא סיפורים כשהם לא יודעים מה קורה.
ות'אמת שאף אחד לא באמת יודע מה קורה עם החיסון כי אנחנו לא חקרנו אותו, אנחנו גם לא יודעים איך הקורונה באמת התחילה, אז כשאתם אומרים שאנחנו עכברי מעבדה או ניסוי חברתי... אתם לא באמת יודעים אם אתם כאלה, אתם פשוט מפחדים כי אתם גם לא יודעים הכל על החיסון, וזה גורם לכם להרגיש כמו ניסוי.
זה בסדר לפקפק כי אתם לא יודעים על החיסון הכל, אבל תחשבו רגע... מי רוצה לעשות עליכם ניסוי חברתי? הממשלה מרוויחה מהתושבים, למה שהיא תרצה לחסל אתכם?
אנחנו חא עכברי מעבדה ולא כלום, המצאתם לעצמכם סיפורים בראש מרוב פחד מהחיסון... אנחנו פשוט אנשים שנמצאים תחת המשטר, וזה מפחיד הרבה אנשים שישלטו בנו ה"אזרח הקטן", אז המציאו כל מיני סיפורים.
וכן גם אותי זה מפחיד, אם פתאום נגיד... יהיה ראש ממשלה כמו אחמד טיבי שבת'כלס לא רוצה שיהודים יהיו במדינת ישראל... וזה יהיה כי רק ערבים הצביעו לו, אז זה מפחיד כי אין לנו שום דבר לעשות עם זה. אז אנשים מתחילים להמציא סיפורים כשהם לא יודעים מה קורה.
ות'אמת שאף אחד לא באמת יודע מה קורה עם החיסון כי אנחנו לא חקרנו אותו, אנחנו גם לא יודעים איך הקורונה באמת התחילה, אז כשאתם אומרים שאנחנו עכברי מעבדה או ניסוי חברתי... אתם לא באמת יודעים אם אתם כאלה, אתם פשוט מפחדים כי אתם גם לא יודעים הכל על החיסון, וזה גורם לכם להרגיש כמו ניסוי.
זה בסדר לפקפק כי אתם לא יודעים על החיסון הכל, אבל תחשבו רגע... מי רוצה לעשות עליכם ניסוי חברתי? הממשלה מרוויחה מהתושבים, למה שהיא תרצה לחסל אתכם?
טוב לא ידעתי שאתה ראש בתי החולים ויודע את כל מה שחוקרים עליו ומה שלא
אנונימי
^כן כי כל מה שאתה שומע נמצא בערוץ 13
זה לא חדש. גם מעלימים את כל מי שמפרסם שנפגע. זה ידוע ולכן יש ערוצי תקשורת אלטרנטיביים למי שרוצה לשמוע את האמת ולא את הפרופגנדה של משרד הבריאות
^^וואלה אני עדיין לא אבא אני גם לא אהיה כי אני נקבה אבל נשמע אחלה של דבר להיות הורה
בכל מקרה, אתה באמת נשמע כמו אחד שחורש את ערוץ 13
בכל מקרה, אתה באמת נשמע כמו אחד שחורש את ערוץ 13
שואל השאלה:
גורמים לאנשים לחשוב שאין להם מערכת חיסונית וזכרון חיסוני ומפחידים אותם וכופים עליהם ומהר מהר מגבילים עוד ועוד
שאנשים לא יתעוררו מהשטויות שלהם ויתנגדו בגלל זה כל ההגבלות הם מפחדים לאבד את כוח הדיקטטורה והשליטה שלהם
לפני כמעט 18 שנה חברות אנטיווירוס היו משתילות וירוסים בכוונה דרך תוכנות היית מוריד אנטי ווירוס שסורק לבד את המחשב
ואומר לך שיש וירוס ואתה צריך לקנות אותו בשביל להסיר ואין שום וירוס והחומת אש טובה מאוד
בדיוק כמו החיסון משכנעים אותכם שיש וירוס אכזרי ואין לכם מערכת חיסונית חומת אש ואין לה זכרון עלקק
צעירים יותר נפגעים מהחיסון מאשר המחלה עצמה שכבר 99 אחוז נחשפו לוירוס והרוב הגדול בלי סיפטום או צינון קל ואולי קצת חום ומערכת חיסון הטיבעית נלחמת
זוכרת את הוירוס ולא צריכה שום נוגדנים כל חודשים שמעלים את הסיכוי ללקות בהתקף לב ולמות
וזה החיסון הכי טוב ויעיל במקום לשבש את מערכת בחיסון כול חודש עם הזרקה ניסיונית שקיימת חצי שנה שלא יודעים מה ההשפעה הארוכה והנזקים על הגוף
וכופים עלינו כאילו אנחנו עכברים שלהם במעבדת השיסוי והדיכוי
ברוך הבא לדיקטטורה
אני לא אומר שאין בכלל וירוס ואני בעצמי כן נדבקתי בקורונה אבל אני חושב שסתם מנפחים את זה יתר על המידה
אני מכיר המון צעירים לא מחוסנים שנדבקו וחלקם לא הרגישו כלום וחלקם צינון קל או כאב ראש כמו שפעת רגילה
ואני חושב שיש פה משהו ממש מסריח כמו חברות האנטיוירוס של פעם שהיו מייצרות בכוונה וירוסים דרך האנטי וירוס שהיית קונה כדי שאנשים יקנו את התוכנת אנטי וירוס
יש פה משהו ממש מסריח ולא תקין שמסתירים מאיתנו
גורמים לאנשים לחשוב שאין להם מערכת חיסונית וזכרון חיסוני ומפחידים אותם וכופים עליהם ומהר מהר מגבילים עוד ועוד
שאנשים לא יתעוררו מהשטויות שלהם ויתנגדו בגלל זה כל ההגבלות הם מפחדים לאבד את כוח הדיקטטורה והשליטה שלהם
לפני כמעט 18 שנה חברות אנטיווירוס היו משתילות וירוסים בכוונה דרך תוכנות היית מוריד אנטי ווירוס שסורק לבד את המחשב
ואומר לך שיש וירוס ואתה צריך לקנות אותו בשביל להסיר ואין שום וירוס והחומת אש טובה מאוד
בדיוק כמו החיסון משכנעים אותכם שיש וירוס אכזרי ואין לכם מערכת חיסונית חומת אש ואין לה זכרון עלקק
צעירים יותר נפגעים מהחיסון מאשר המחלה עצמה שכבר 99 אחוז נחשפו לוירוס והרוב הגדול בלי סיפטום או צינון קל ואולי קצת חום ומערכת חיסון הטיבעית נלחמת
זוכרת את הוירוס ולא צריכה שום נוגדנים כל חודשים שמעלים את הסיכוי ללקות בהתקף לב ולמות
וזה החיסון הכי טוב ויעיל במקום לשבש את מערכת בחיסון כול חודש עם הזרקה ניסיונית שקיימת חצי שנה שלא יודעים מה ההשפעה הארוכה והנזקים על הגוף
וכופים עלינו כאילו אנחנו עכברים שלהם במעבדת השיסוי והדיכוי
ברוך הבא לדיקטטורה
אני לא אומר שאין בכלל וירוס ואני בעצמי כן נדבקתי בקורונה אבל אני חושב שסתם מנפחים את זה יתר על המידה
אני מכיר המון צעירים לא מחוסנים שנדבקו וחלקם לא הרגישו כלום וחלקם צינון קל או כאב ראש כמו שפעת רגילה
ואני חושב שיש פה משהו ממש מסריח כמו חברות האנטיוירוס של פעם שהיו מייצרות בכוונה וירוסים דרך האנטי וירוס שהיית קונה כדי שאנשים יקנו את התוכנת אנטי וירוס
יש פה משהו ממש מסריח ולא תקין שמסתירים מאיתנו
אנונימי
אף מדינה לא עשתה חיסון שלישי או רביעי
הממשלה מקבלת כסף ממדינות מחול כדי שאנחנו נהיה עכברי המעבדה ,לכל אחד מהם נכנס לכיס האישי כסף טוב ואנחנו משלמים על כך
.
אלה כמו ה4 האנשים האלה מבריטניה לפני יותר משנה עוד לפני החיסונים הם עשו את החיסון המזוייף ומתו
הממשלה מקבלת כסף ממדינות מחול כדי שאנחנו נהיה עכברי המעבדה ,לכל אחד מהם נכנס לכיס האישי כסף טוב ואנחנו משלמים על כך
.
אלה כמו ה4 האנשים האלה מבריטניה לפני יותר משנה עוד לפני החיסונים הם עשו את החיסון המזוייף ומתו
אנונימי
לא מספיק מעניין אותי
אבל אתה עדיין נשמע ככה
אבל אתה עדיין נשמע ככה
אז למה אתה מגיב לי כבר פעם שלישית.
שואל השאלה
1. זה ממש לא נכון מה שאתה אומר, הרבה מאוד אנשים מאבדים את חוש הריח או נפגעים בחוש הריח לטווח של כמה חודשים וחלק מהם לא יודעים מתי זה יחזור להם
2. הטענה עם החברות אנטיוירוסים היא מטופשת כי אתה לא רואה אנטיוירוסים גדולים כמו norton,mcafee וכו' עושים את זה ומי שכן עושה את זה, זה אנשים שעוקצים זה כמו להגיד שחברת החשמל בכוונה עושה מערכות חשמל לא חסכוניות כדי שתשלם להם יותר
1. זה ממש לא נכון מה שאתה אומר, הרבה מאוד אנשים מאבדים את חוש הריח או נפגעים בחוש הריח לטווח של כמה חודשים וחלק מהם לא יודעים מתי זה יחזור להם
2. הטענה עם החברות אנטיוירוסים היא מטופשת כי אתה לא רואה אנטיוירוסים גדולים כמו norton,mcafee וכו' עושים את זה ומי שכן עושה את זה, זה אנשים שעוקצים זה כמו להגיד שחברת החשמל בכוונה עושה מערכות חשמל לא חסכוניות כדי שתשלם להם יותר
אנונימי
שואל השאלה:
מעניין שרק בשנת 2016 מתו בישראל 11,077 ממחלת הסרט* וזה עוד רק ממחלת הסרט* ואני לא מדבר איתכם על זה שהיו עוד כמה אלפים שמתו מסוכרת ןעוד אלפים שמתו ממחלות אחרות (8000 מתים בשנה בישראל כתוצאה מעישון סיגריות)
יש יותר אנשים שמתים בגלל עישון סיגריות מאשר שמתים מקורונה
ולא שמעתי כזה רעש ובהלה בתקשורת ובממשלה
עושים טובה שעושים כתבה אחת בטלוויזיה בשנה של כמה דקות על אלפי הרוגים בשנה מסיגריות, סכרת וסרט* וזהו
מעניין שרק בשנת 2016 מתו בישראל 11,077 ממחלת הסרט* וזה עוד רק ממחלת הסרט* ואני לא מדבר איתכם על זה שהיו עוד כמה אלפים שמתו מסוכרת ןעוד אלפים שמתו ממחלות אחרות (8000 מתים בשנה בישראל כתוצאה מעישון סיגריות)
יש יותר אנשים שמתים בגלל עישון סיגריות מאשר שמתים מקורונה
ולא שמעתי כזה רעש ובהלה בתקשורת ובממשלה
עושים טובה שעושים כתבה אחת בטלוויזיה בשנה של כמה דקות על אלפי הרוגים בשנה מסיגריות, סכרת וסרט* וזהו
אנונימי
נכון?? גם אתה, תמיד אנשים שנשמעים כמו כאלה שחרשו את 13 משעשעים
די אתם נשמעים כמו קונספירטורים שטופי מוח
אנונימית
^זה מה שאנחנו xdxdxdxdxdxdxdxdxd
הגיוני מאד. לא רוצים להכניס מחוסנים לפאניקה שזה לא עובד.
אין להם איך להתמודד עם הכל הזה חוץ מלפמפם לאנשים להתחסן.
אין להם איך להתמודד עם הכל הזה חוץ מלפמפם לאנשים להתחסן.
^זה בקטנה ככה אסור באמת להגזים ולדבר בצורה רצינית נגד זה בהתמדה
או שפשוט בגלל שהוא לא רוצה שיכניסו שטיפות מוח לאנשים כמו לילדים בתגובות פה
ויתחסנו כדי לא להיות חולים בקורונה.
ויתחסנו כדי לא להיות חולים בקורונה.
אנונימית
כל הכבוד שרלוק
סבבה החיסון מועיל מי שרוצה שיתחסן ומי שלא לא.
ואל תגידו לי שלא מחוסנים מדביקים - גם מחוסנים יכולים להידבק ולהדביק, אולי שפשוט כולנו נשמור על ההנחיות ויהיה עם מסכות ונשמור על בידוד, אתם יודעים כמה מחוסנים (ולא מחוסנים) מפירים בידוד? כמה אנשים קונים בדיקות קורונה שליליות למרות שיצאו חיוביים כדי לחזור לארץ?
החיסונים לא יעזרו אם לא ישמרו על ההנחיות, מטרת החיסון להוריד תחלואה קשה לא הידבקות.
ואל תגידו לי שלא מחוסנים מדביקים - גם מחוסנים יכולים להידבק ולהדביק, אולי שפשוט כולנו נשמור על ההנחיות ויהיה עם מסכות ונשמור על בידוד, אתם יודעים כמה מחוסנים (ולא מחוסנים) מפירים בידוד? כמה אנשים קונים בדיקות קורונה שליליות למרות שיצאו חיוביים כדי לחזור לארץ?
החיסונים לא יעזרו אם לא ישמרו על ההנחיות, מטרת החיסון להוריד תחלואה קשה לא הידבקות.
אנונימית
עושים את זה כדי לא לעודד קונספירציות...
ואז אתם לוקחים והופכים את זה לעוד קונספירציה איזה יופי.
ואז אתם לוקחים והופכים את זה לעוד קונספירציה איזה יופי.
שואל השאלה:
גיסתי שהיא מחוסנת פעמיים והיא הדביקה אותי בקורונה (לא בכוונה, הייתי קרוב אליה כשהיא עוד לא ידעה שהיא חולה) היא חוותה תופעות לוואי יותר קשות ממני והיא איבדה את חוש הטעם והריח למשך שבועיים וחצי ואני שאני לא מחוסן בכלל היה לי כולה רק כאב ראש שחלף לי במהירות לקחתי כדור הלכתי לישון וקמתי בבוקר בריא ואיבדתי את חוש הטעם והריח רק למשך יומיים ואז זה חזר לי ואני לא מחוסן בכלל
והיא מחוסנת ואיבדה את חוש הטעם והריח למשך שבועיים וחצי וגם הרגישה לא טוב במשך כמה ימים
גיסתי שהיא מחוסנת פעמיים והיא הדביקה אותי בקורונה (לא בכוונה, הייתי קרוב אליה כשהיא עוד לא ידעה שהיא חולה) היא חוותה תופעות לוואי יותר קשות ממני והיא איבדה את חוש הטעם והריח למשך שבועיים וחצי ואני שאני לא מחוסן בכלל היה לי כולה רק כאב ראש שחלף לי במהירות לקחתי כדור הלכתי לישון וקמתי בבוקר בריא ואיבדתי את חוש הטעם והריח רק למשך יומיים ואז זה חזר לי ואני לא מחוסן בכלל
והיא מחוסנת ואיבדה את חוש הטעם והריח למשך שבועיים וחצי וגם הרגישה לא טוב במשך כמה ימים
אנונימי
ואני לתומי חשבתי שמדובר כאן בבריאות הציבור. זה נראה יותר כמו שמישהו דואג לפייזר מאשר לנו
בהחלט איבדתי את האמון במשרד הבריאות והממשלה הזו. אני ממש לא מתנגדת חיסונים אך חושבת שמאבדים שם את הדרך ומתחילים לפעול כמו משטר פאשיסטי.
למה מי שהחלים ויש לו נוגדנים לא מקבל תו ירוק יותר ועדיין חייב חיסון? אולי כסף מדבר יותר מחיי אדם? אולי עושים קופה עלינו? אולי אנחנו עכברי מעבדה של פייזר? ועכשיו הם רודפים את הילדים שלנו.. תתעוררו ותבינו. מזכיר תקופות חשוכות בהיסטוריה וזו רק ההתחלה
בהחלט איבדתי את האמון במשרד הבריאות והממשלה הזו. אני ממש לא מתנגדת חיסונים אך חושבת שמאבדים שם את הדרך ומתחילים לפעול כמו משטר פאשיסטי.
למה מי שהחלים ויש לו נוגדנים לא מקבל תו ירוק יותר ועדיין חייב חיסון? אולי כסף מדבר יותר מחיי אדם? אולי עושים קופה עלינו? אולי אנחנו עכברי מעבדה של פייזר? ועכשיו הם רודפים את הילדים שלנו.. תתעוררו ותבינו. מזכיר תקופות חשוכות בהיסטוריה וזו רק ההתחלה
אנונימית
מסכימה, אי אפשר באמת לדעת האם החיסון הזה באמת בטוח לטווח הרחוק או שהוא עושה נזק אבל מה שכן, אנחנו עכברי מעבדה והכל זה ניסוי וכסף עלינו
"יש יותר אנשים שמתים בגלל עישון סיגריות מאשר שמתים מקורונה
ולא שמעתי כזה רעש ובהלה בתקשורת ובממשלה" אם לא היינו עושים רעש על הקורונה היו הרבה *הרבה* יותר מתים ממה שיש עכשיו
ולא שמעתי כזה רעש ובהלה בתקשורת ובממשלה" אם לא היינו עושים רעש על הקורונה היו הרבה *הרבה* יותר מתים ממה שיש עכשיו
אנונימי
דונדון צודקת
סתם כולם פה משעמם להם בחיים הם מנסים לשטוף לאנשים תמוח
סתם כולם פה משעמם להם בחיים הם מנסים לשטוף לאנשים תמוח
פייזר הודו שאנחנו מדינת ניסוי איך אפשר להיות עיוור
אנונימית
לכל השטופי מוח נראה נורמלי אם נעשה עשר חיסונים בשנה
איפה ההיגיון שלכם ?יאלה
איפה ההיגיון שלכם ?יאלה
אנונימי