5 תשובות
זה שיר ככ מרגש
לא
שיר מעולה, סולו פשוט אבל עם מלא feel
מגיל קטן מאוד אני אוהבת את השיר הזה, הוא מרגש ממש, לא חושבת שבכיתי בגללו אבל בעבר שהייתי שומעת אותו הרבה ותמיד היו לי צמרמורות. שיר מעולה :)
ממש יפה
אני גם אהבתי שיש חולצות של להקות אחרות
והשיר עצמו מעולה אני מאוד אוהבת אותו