8 תשובות
לא הגיוני להיוולד ככה כי השיער צומח מהשורש
הצבע הבהיר הזה למטה נקרא שרוף
אנונימית
שואל השאלה:
אבל גם שקיצרתי את השיער נשאר לי הצבע הזהב בקצוות בלמטה עשיתי קרה כזה ונשאר לי עדיין
אנונימית
שואל השאלה:
?
אנונימית
שואל השאלה:
אה אז זה גוון שנולדים איתו?זהב טבעי בקצוות למטה זה דבר שנולדים איתו?
אנונימית
לא נראלי..
זה שיער שרוף-לפחות לי..
שואל השאלה:
צבע זהב בקבצוות זה רק בגלל שהן שרופות או נולדים עם זה פשוט וזה צבע של השיער*
אנונימית
יש לי חום כהה ויש לי שיער ארוך
והקצוות שלי ממש שרופות אז הם צבע זהב כזה
אנונימית
היה לי (גזרתי את השיער לאחרונה..)..
וזה שיער שרוף, יש כאלה שנולדות עם גוונים באופן טהעי אבל כל מי דאני מכירה כזאת יש לה דיער בלונדיני או שטני..