6 תשובות
לאח שלי זה עשה באגים
לי כרגע אין באגים, ואני מרוצה מהעדכון עצמו ( ויש לי אייפון 11 )
ויש לן אייפון 11
אל תעדכני, ו גירסת בטא למפתחים כרגע, היא לא יציבה ומלאת באגים, תחכי שהעידכון יצא רשמית
שואל השאלה:
אבל אם זה דרך ההגדרות זה לא אומר שזה יצא רשמית?
אבל אם זה דרך ההגדרות זה לא אומר שזה יצא רשמית?
שואל השאלה:
הטלפון שלי עדכן לי את זה לבד במהלך הלילה למרות שכתבתי לו לא לעשות את זה אוטומטי אבל בסדר קיצור לכל מי שרוצה לדעת הכל בסדר בנתיים אבל רק סרטונים ששולחים לי באינסטגרם אפשר לשמוע רק אם הטלפון על צליל ולא על השתק אבל זה כנראה יסתדר בזמן הקרוב
הטלפון שלי עדכן לי את זה לבד במהלך הלילה למרות שכתבתי לו לא לעשות את זה אוטומטי אבל בסדר קיצור לכל מי שרוצה לדעת הכל בסדר בנתיים אבל רק סרטונים ששולחים לי באינסטגרם אפשר לשמוע רק אם הטלפון על צליל ולא על השתק אבל זה כנראה יסתדר בזמן הקרוב
באותו הנושא: