13 תשובות
כי זה לא עובד ככה
כי זה אי אפשרי לעשות את זה אם אני לא טועה
אנונימית
אם זה היה ככה היו מוציאים את ביבי בגלל ההפגנות
כי ככה. המדינה הזו פא*ט אפ. כולם רבים עם כולם. אין פה סדר. בסוף עוד ירו בביבי או בבנט
(אני לא אומר שזה מה שיקרה אבל זה יכול לקרות) לא טוב לאנשים אם בנט ולא טוב להם אם ביבי. לא טוב עם אף אחד
צריך הצבעת אי אמון בכנסת כדי שזה יקרה
כולם היו נגדו גם כשהוא נכנס לתפקיד... יש דברים נסתרים
זה לא עובד ככה
לא כל המדינה נגד בנט, זה שבאתר הזה הרוב הם ביביסטים שטופי מוח לא אומר שכולם ככה.

לכי למכון ויצמן, תגשי לפרופסור לפוטוניקה או פיזיקת חלקיקים ותשאלי אותו מה דעתו על בנט, מניח שהתשובה תהיה קצת שונה מזו של מגלגל שווארמה באשדוד או ילד בן 15 בסטיפס.
שימי תבורי - עוד פעם הברזת משיעורי אזרחות? כמה פעמים לימדו אותך שבמדינת ישראל מתקיימת דמוקרטיה פרלמנטרית?
ביבי גם לא ניצח את הבחירות, אף פעם ובכל זאת הוא היה ראש ממשלה, איך זה יכול להיות?
כי ביבי הצליח להרכיב קואליציה ומי שעושה את זה נהיה ראש ממשלה. בישראל לא מצביעים לראש ממשלה מצביעים למפלגות.
זה לא עובד ככה אי אפשר פשוט להעיף אותו
ממש לא כל המדינה נגדו. ואם כבר רוב המדינה הייתה נגד ביבי ועדיין לא היה אפשר להעיף אותו
גם היו הפגנות ענק נגד ביבי למה לא העיפו אותו פשוט?

אולי כי זה לא עובד ככה ומי שבחרו בו בבחירות הוא הראש ממשלה