4 תשובות
לא אבל עדיף לא לשים
מצטערת לבשר לך שבדיוק עשית את הטעות הכי גדולה בחיים שלך
סתם סתם( אני עשיתי גם וזה שיקום משוגע ועדיין אחריי שנה יש נשירה, אבל אצלי עשו לי לא טוב אז זה לא בהכרח יהיה ככה גם אצלך, עפ יש לך שאלות מוזמנת לבוא לפרטי )
לא נראה לי זה עובד ככה
למה שתשימי קרם אם עשית החלקה
שואל השאלה:
סתם שואלת, אם אני לא אוהב
באותו הנושא: