11 תשובות
אני לא בטוח מה הכוונה מתחיל לעלות. המעסיק חייב לשלם לך לפחות מינימום. אם הוא יראה לנכון להעלות לך את השכר הוא יעשה את זה.
שואל השאלה:
מהה אף פעם לא מעלים את השכר
מזות אומרת מעסיק..
אני אומרת שעם אני עובדת 5 שנים באותו מקום צריכים לעלות שכר?
כשבן אדם צבר ניסיון כמה מעלים ובכמה שנים
מהה אף פעם לא מעלים את השכר
מזות אומרת מעסיק..
אני אומרת שעם אני עובדת 5 שנים באותו מקום צריכים לעלות שכר?
כשבן אדם צבר ניסיון כמה מעלים ובכמה שנים
המינימום זה 29.12 לשעה, זה יעלה בהמשך בהתאם לותק ולמקצועיות שלך וכמובן גם תלוי במעסיק.
אין סכום מסוים שמחויבים להעלות, אולי יש שמוגדר בחוק ואני לא יודעת אבל בעיקרון זה יוצע לך וניתן גם לבקש מהמעסיק ואולי גם להתקדם בתפקיד ואז גם המשכורת עולה בהתאם.
אין סכום מסוים שמחויבים להעלות, אולי יש שמוגדר בחוק ואני לא יודעת אבל בעיקרון זה יוצע לך וניתן גם לבקש מהמעסיק ואולי גם להתקדם בתפקיד ואז גם המשכורת עולה בהתאם.
אני לא חושב שיש חוק בנוגע לזה (אבל אולי אני טועה, אני לא מומחה גדול), פשוט נהוג להעלות שכר עם הניסיון כי עובד מנוסה מבצע עבודה יותר טובה ולכן שווה יותר.
שואל השאלה:
בדרך כלל אחרי כמה שנים זה עולה?
וכמה 30? 35? שקל
בדרך כלל אחרי כמה שנים זה עולה?
וכמה 30? 35? שקל
שואל השאלה:
אני כבר בת 25 באותה עבודה 5 שנים מקבלת מינימום עדיין
חשבתי שהשכר עולה אבל מתברר ולא. וחבל זה מאוד מצער
אני כבר בת 25 באותה עבודה 5 שנים מקבלת מינימום עדיין
חשבתי שהשכר עולה אבל מתברר ולא. וחבל זה מאוד מצער
זה תלוי בהרבה דברים שמסתכמים למיקוח בינך לבין הבוס. במיקוח הכוונה למה יקרה אם תבואי אליו ותגידי לו "תן לי העלאה או שאני עוזבת". במקרה הזה יש שתי אפשרויות. או שאת עוזבת או שאת מקבלת עוד כסף. אם את עוזבת סימן שאת לא שווה לבוס כזה הרבה כסף. אם את מקבלת העלאה סימן שאת כן שווה לבוס.
שואל השאלה:
קודם כל תודה לך על זה שאת/ה עונה
ואני ממש מפחדת לעזוב אין מלא עבודות באזור שלי
ובאמת לפחות יש 3,000 העיקר שיש כסף בשבילי זה עדיין הרבה לפחות בשבילי
אבל לא מספיק לנהל את כל הארנונות משכנתא וכו
פשוט מצער חשבתי שהשכר אמור לעלות כשיש קצת ניסיון וזה 5 שנים לא שנה או שנתיים..
קודם כל תודה לך על זה שאת/ה עונה
ואני ממש מפחדת לעזוב אין מלא עבודות באזור שלי
ובאמת לפחות יש 3,000 העיקר שיש כסף בשבילי זה עדיין הרבה לפחות בשבילי
אבל לא מספיק לנהל את כל הארנונות משכנתא וכו
פשוט מצער חשבתי שהשכר אמור לעלות כשיש קצת ניסיון וזה 5 שנים לא שנה או שנתיים..
זו כנראה אחת הסיבות שהוא לא מעלה לך את השכר. הוא יודע שאין הרבה מקומות עבודה ולכן תפחדי לעזוב. את יכולה לחפש בינתיים משרות נוספות שמשלמות יותר ואם את מתקבלת לאחת מהן את באמת יכולה לומר למעסיק שאת עוזבת אם את לא מקבלת העלאה.
בלי קשר את יכולה לבקש העלאה גם בלי איום. לרוב קידום מביא העלאה ולכן אפשר לבקש קידום. "אני עובדת פה כבר 5 שנים, יש לי ניסיון יותר מלרוב העובדים, אני עושה עבודה טובה ולדעתי מגיע לי קידום". בגלל שקידום הוא דבר נחשק רוב העובדים נלחמים עליו, הקידום לא נוחת מהשמים.
בלי קשר את יכולה לבקש העלאה גם בלי איום. לרוב קידום מביא העלאה ולכן אפשר לבקש קידום. "אני עובדת פה כבר 5 שנים, יש לי ניסיון יותר מלרוב העובדים, אני עושה עבודה טובה ולדעתי מגיע לי קידום". בגלל שקידום הוא דבר נחשק רוב העובדים נלחמים עליו, הקידום לא נוחת מהשמים.
אם את 5 שנים עובדת שם למה לא ביקשת העלה במשכורת?
הוא לא יוסיף לך סתם ככה טוב לו שהוא משלם לך סכום כזה, תבקשי יותר.
הוא לא יוסיף לך סתם ככה טוב לו שהוא משלם לך סכום כזה, תבקשי יותר.
שואל השאלה:
תודה לכם❤
תודה לכם❤