7 תשובות
להסתפר, גם לי יש שיער ארוך ועשיתי מדורג וזה נראה טוב יותר
שואל השאלה:
אני לא רוצה להסתפר בא לי יותר ארוך חחח
אני לא רוצה להסתפר בא לי יותר ארוך חחח
אנונימית
לגזור ישר לעשות חצי קוקו ולשים סיכה קטנה כזאת או בננה עם סיכה זה מושלם
שואל השאלה:
אבל אני רוצה שיראה עלי טוב
אבל אני רוצה שיראה עלי טוב
אנונימית
תבדקי באינטרנט כזה על תסרוקות ליער ארוך ואולי תאהבי שם משהו ויהיה עלייך יפה
שואל השאלה:
יש לכן רעיון בלי לגזור?
יש לכן רעיון בלי לגזור?
אנונימית
את יכולה לא להחליק את השיער או לגזור את השכבה התחתונה של השיער כך שיהיה באותו אורך אבל פחות נפח
באותו הנושא: