7 תשובות
להסתפר, גם לי יש שיער ארוך ועשיתי מדורג וזה נראה טוב יותר
שואל השאלה:
אני לא רוצה להסתפר בא לי יותר ארוך חחח
אנונימית
לגזור ישר לעשות חצי קוקו ולשים סיכה קטנה כזאת או בננה עם סיכה זה מושלם
שואל השאלה:
אבל אני רוצה שיראה עלי טוב
אנונימית
תבדקי באינטרנט כזה על תסרוקות ליער ארוך ואולי תאהבי שם משהו ויהיה עלייך יפה
שואל השאלה:
יש לכן רעיון בלי לגזור?
אנונימית
את יכולה לא להחליק את השיער או לגזור את השכבה התחתונה של השיער כך שיהיה באותו אורך אבל פחות נפח