20 תשובות
תבקש מהקוסמטיקאית של אמא שלך או של אחןתך
תגיד לאמא שלך ידידה או שתלך לזאתי שעושה גבות
e1a
שואל השאלה:
אין היא עושה רק שעווה
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי ידידות
אנונימי
שואל השאלה:
ואמא שלי גם רק שעווה
אנונימי
נו שעווה זה טוב גם מוריד לא?
e1a
שואל השאלה:
כן תוריד, אבל יש איזורים קטנים שאני רוצה שהיא תעבור עליהם ואי אפשר עם שעווה.. זה מעל לעפעפיים, וצמוד לשיערות גבה ואני לא רוצה שהיא תוריד לי בטעות מהעובי יותר מדי.. חשוב לי לשמור על הצורה של הגבה שלי ובו זמנית לנקות וממש להוריד קצת מהעובי.
אנונימי
לדעתי שעווה זה יותר טוב וגם פחות כואב אבל יש מלא קוסמטיקטיות תחפש
שואל השאלה:
לא אכפת לי מהכאב שבחוט
אנונימי
אז או קוסמטיקאית או שתלמד לעשות לול
e1a
שואל השאלה:
אני ממש לא הולך להיות השפן נסיונות של עצמי חחח
אנונימי
שואל השאלה:
איפה אני מוצא קוסמטיקאיות
אנונימי
תשאל את אמא שלך / אחיות שלך
e1a
שואל השאלה:
וסתם שאלה.. זה לא מוציא אותי הומו או משהו נכון? זה לא נראה הומואי שאני אעשה גבות?
אנונימי
^בקטנה תלוי כמה יראו
שואל השאלה:
הגבה תישאר גברית ועבה, רק פחות ממה שהייתה מקודם (כי מקודם ממש ממש עבה). הצורה גם תישאר.
אנונימי
שואל השאלה:
ובכללי, אם אלך לקוסמטיקאית ואגיד לה "תעשי לי מה שאת חושבת שיהיה לי יפה" זה יהיה מספיק? או שאני חייב לבוא מראש עם ידיעה של מה שאני רוצה
אנונימי
^תבוא אם ידעה ליתר ביטחון
^ תגיד לה שתעשה לך מה שאתה רוצה אל תסמוך עלייה ואם אתה לא רוצה נשי תגיד לה שזה לא יהיה נשי מידי
e1a
מומלץ אפילו תמונה ותשאל אותה אם היא מסוגלת לעשות ככה