20 תשובות
תבקש מהקוסמטיקאית של אמא שלך או של אחןתך
תגיד לאמא שלך ידידה או שתלך לזאתי שעושה גבות
שואל השאלה:
אין היא עושה רק שעווה
אין היא עושה רק שעווה
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי ידידות
אין לי ידידות
אנונימי
שואל השאלה:
ואמא שלי גם רק שעווה
ואמא שלי גם רק שעווה
אנונימי
נו שעווה זה טוב גם מוריד לא?
שואל השאלה:
כן תוריד, אבל יש איזורים קטנים שאני רוצה שהיא תעבור עליהם ואי אפשר עם שעווה.. זה מעל לעפעפיים, וצמוד לשיערות גבה ואני לא רוצה שהיא תוריד לי בטעות מהעובי יותר מדי.. חשוב לי לשמור על הצורה של הגבה שלי ובו זמנית לנקות וממש להוריד קצת מהעובי.
כן תוריד, אבל יש איזורים קטנים שאני רוצה שהיא תעבור עליהם ואי אפשר עם שעווה.. זה מעל לעפעפיים, וצמוד לשיערות גבה ואני לא רוצה שהיא תוריד לי בטעות מהעובי יותר מדי.. חשוב לי לשמור על הצורה של הגבה שלי ובו זמנית לנקות וממש להוריד קצת מהעובי.
אנונימי
לדעתי שעווה זה יותר טוב וגם פחות כואב אבל יש מלא קוסמטיקטיות תחפש
שואל השאלה:
לא אכפת לי מהכאב שבחוט
לא אכפת לי מהכאב שבחוט
אנונימי
אז או קוסמטיקאית או שתלמד לעשות לול
שואל השאלה:
אני ממש לא הולך להיות השפן נסיונות של עצמי חחח
אני ממש לא הולך להיות השפן נסיונות של עצמי חחח
אנונימי
שואל השאלה:
איפה אני מוצא קוסמטיקאיות
איפה אני מוצא קוסמטיקאיות
אנונימי
תשאל את אמא שלך / אחיות שלך
שואל השאלה:
וסתם שאלה.. זה לא מוציא אותי הומו או משהו נכון? זה לא נראה הומואי שאני אעשה גבות?
וסתם שאלה.. זה לא מוציא אותי הומו או משהו נכון? זה לא נראה הומואי שאני אעשה גבות?
אנונימי
^בקטנה תלוי כמה יראו
שואל השאלה:
הגבה תישאר גברית ועבה, רק פחות ממה שהייתה מקודם (כי מקודם ממש ממש עבה). הצורה גם תישאר.
הגבה תישאר גברית ועבה, רק פחות ממה שהייתה מקודם (כי מקודם ממש ממש עבה). הצורה גם תישאר.
אנונימי
שואל השאלה:
ובכללי, אם אלך לקוסמטיקאית ואגיד לה "תעשי לי מה שאת חושבת שיהיה לי יפה" זה יהיה מספיק? או שאני חייב לבוא מראש עם ידיעה של מה שאני רוצה
ובכללי, אם אלך לקוסמטיקאית ואגיד לה "תעשי לי מה שאת חושבת שיהיה לי יפה" זה יהיה מספיק? או שאני חייב לבוא מראש עם ידיעה של מה שאני רוצה
אנונימי
^תבוא אם ידעה ליתר ביטחון
^ תגיד לה שתעשה לך מה שאתה רוצה אל תסמוך עלייה ואם אתה לא רוצה נשי תגיד לה שזה לא יהיה נשי מידי
מומלץ אפילו תמונה ותשאל אותה אם היא מסוגלת לעשות ככה