5 תשובות
יש לי את הserise הוא חזק שווה לך
סוני 4, הם מחזיקים שנים על גבי שנים.
שואל השאלה:
כן אני חושב שההתלבטות היא בין סוני 4 לאקס בוקס החדש רק בגלל המחיר הסביר,תודה לשניכם
אנונימי
אני הייתי ממליצה לך את האקסבוקס החדש :)
ככה גם תוכל להעביר את המשחקים שהיו לך אליו ולהמשיך לשחק בהם
חוץ מיזה שאין על מייקרוסופט והשירות שלהם במקרה שיש בעיה
אין לך שום סיבה לקנות פלייסטיישן בשביל משחקים שיש בכל הקונסולות.
קנה את הxbox series s, מחיר זול וטוב למה שאתה מחפש