15 תשובות
רגע מה?? הוא לא אחראי עלייך ואין לו שום זכות לנסות לשלוט עלייך
שואל השאלה:
כןן זה מעצבן סעמק זה ממש מוגזם
אנונימית
באמת שכן
את יכולה לנסות לדבר איתו על זה כמו בן אדם בוגר ואם בא לך את יכולה גם לספר לאמא שלך או למישהו מבוגר שכן אחראי עלייך מה הוא עושה ולקוות שיטפלו בזה
פשיי צדיקהה סליחות וזה..
אבל דברי יפה הוא אח שלך למרות שהוא קרצייה.... ויכול להיות שהוא סתם מנסה להיות נחמד איתך אז הוא מתעניין.. קחי בקלות יותר:)
שואל השאלה:
תאמיני לי שהןא הבן אדם האחרון שאני אתנהג אליו יפה בלי קשר לזה הוא חרא של בן אדם לא מגיע לו יחס יפה אנחנו לא מחליפים מילה כבר שנתיים
אנונימית
תקשיבי אני ראיתי שאלה דומה רק שהילדה הייתה בת 14! עכשיו זה קצת גבולי
אבל נשמה בואי את כבר בת 17!
מניסיון יש לי אח תאום (17) אפילו שאני יותר גדולה ממנו בכמה דקות הוא מנסה לשלוט עליי, עדיין בגיל הזה אין לו זכות לדבר אלייך ככה
אנונימית
וואי וואי מישהי פה עצבנית...
ממליצה לך להירגע ובסוף תזכרי שהוא אח שלך ומשפחה לפני הכל..
לי יש אח קטן ממני שחי בסרט ואני עדיין שרופה עליו.. ודי לקלל בחייאת
רגע ממי בן כמה הוא ואת?
אנונימית
שואל השאלה:
נע זר לא יבין זאת עזבי יש דברים שהשתיקה יפה להם
אנונימית
שואל השאלה:
אני 17 הוא 22 נראה לי
אנונימית
הוא בצבא?
אנונימית
שואל השאלה:
העיפו אותו הוא היה בכלא שם עשה בעיות לא יודעת מה הלך שם
אנונימית
כתבתי את זה כבר קודם לא יודעת אם זה לא נשלח רק אצלי או שאף אחד לא רואה את זה.
אם ממש ממש בא לך תמצאי משהו קטן שהוא עשה, זרק איזה הערה מעצבנת, או נגע בך בלי רשות (אפילו טפיחה על הכתף לאיודעת) ואת יכולה להוציא לו צו הרחקה ולהתלונן על הטרדה. במיוחד אם הוא היה בכלא צבאי
שואל השאלה:
רעיון טוב
אנונימית
תקשיבי אני יכולה לתת לך דוגמא כזה מהחיים שלי אם זה יעזור לך, אז אחי התאום תמיד ניסה לשלוט עליי בדברים האלה ולדחוף את האף שלו. רק חבל שיש עם סמכות יותר גבוהה ממנו. (במקרה שלך אני מניחה שאלו ההורים שלך כי לא סיפרת על עוד אח) ואצלי זאת אחותי הגדולה וההורים.
אז שנה שעברה היה לחברה שלי מסיבת הפתעה רק של בנות ממש מאוחר, ולא סיפרתי לאח שלי למרות שהוא שאל אותי (גם בגלל שזה לא עניינו וגם בגלל שהוא הכיר את החברה שלי והוא ממש שטינקר בדברים האלו אז לא היה לי כוח לגלות לו) ורק אמא שלי ואחותי הגדולה ידעו. הוא ראה את זה שעה יותר מאוחר לקראת (00:00) בסטורי שלנו ואחרי שחזרתי ניסה לעשות עליי "רושם" שזה לא בסדר וזה.
עזבי שאנחנו באותו גיל, מי הוא בכלל. משפחה והכול אבל הוא לא יכולה להחליט עליי בגיל הזה
ואמא שלי לא רצתה להתערב אבל אחותי הגדולה דפקה לו תצורה והיא ממש "הגנה" עליי וזה.
קיצר במקרה שלך, הסמכות האחראית פה היא ההורים שלך. לא הוא.
אנונימית