11 תשובות
לא . גם עליי אמרו את זה , זו מחמאה (:
כן כי את לא נראית בוגרת
אהה זאת את כנראה
לא זה מחמיא ממש
שואל השאלה:
כן זאת אני ששאלתי מקודם
אנונימית
זאת את ששאלת עכשיו איך את נראית?
מחמיא רצח
שואל השאלה:
אה אני מבוגרת ?
תכף אתקשר לרשום את עצמי בבית אבות
אנונימית
האמת זה תלוי
אם את סתם נראית צעירה או משדרת תמימות
אבל אין לי מושג כי לא ראיתי אותך אז אף אחד פה לא יכול לדעת אם זה פאדיחה או לא כי לא ראו אותך ולא יודעים אם זה מהסיבות שרשמתי
אנונימית
לא, נראלי זה אמור להחמיא
כשתיהיי מבוגרת זה ישתלם לך
אנונימית
אנונימית מה את אומרת לה שכשתהיי מבוגרת
היא כבר מבוגרת
25 ונראית 16 .. זה פאדיחה רצח
כנראה את נראית תמימה או לא יודעת מה
אנונימית