התחברות הרשמה

אני מרגישה שאני מתחרפנת אני צריכה לדבר עם מישהו לא יודעת למי לפנות

23 בספטמבר 2021, 18:56
התייעצותמצוקהבדידותבכיתמיכה    
2 תשובות
מה קרה3>
א
אדון חתלתול
על מה את צריכה לדבר
~לייסטר~
באותו הנושא:
אני מרגישה שאני מתחרפנת חלילה בבקשה עזרו לי :(
אני היחידה שלא מרגישה שאני מתחרפנת בבידוד
הפרעות אכילה בבקשה תעזרו לי אני מרגישה שאני מתחרפנת
לפעמים אני מרגישה שאני צריכה לדבר עם מישהו..
אני מרגישה שאין לי עם מי לדבר על נושאים שאני צריכה לפרוק.
היא לא יוצאת לי מהראש ואני מרגישה שאני מתחרפנת מה לעשות?
הכלבה שלי כל היום בוכה כל הפאקינג יום, אני מרגישה שאני מתחרפנת.
למה אין אף אחד שיקשיב לי אני מרגישה שאני מתחרפנת ??
אני מרגישה שאני מתחרפנת, אני עצבנית בטרוף מה אני עושה??(אני בבצפר)
אני מרגישה שאני מתחרפנת מלהיות לבד
רק אני מרגישה לפעמים שאני מספרת יותר מידי דברים שאני לא צריכה להגיד לחברות?