6 תשובות
חוץ מזה כאילו
ב-ios 15 אין כמעט שינויים גדולים, אבל יש בו *המון* שינויים קטנים.
הורדתי, אני לא מרגיש כמעט בהבדל
שואל השאלה:
את האמת שלא^
יש את האופציה של הריכוז וגם כל הספארי שונה
את האמת שלא^
יש את האופציה של הריכוז וגם כל הספארי שונה
זה אותו הדבר כמעט
כן, וכמה שבועות לפני כבר הייתי בבטא.
כן יש כמה באגים קטנים, אבל לא נורא.
כן יש כמה באגים קטנים, אבל לא נורא.
באותו הנושא: