4 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתם, כבר הצלחתי לפתוחח!! אבל מלחיץ אותי למה זה קרה??
אנונימית
פשוט תתעסקי עם הטלפון, ותסרטטי מה שאת רוצה, זה יבוא עוד רגע.
זה נראה לחץ רגעי, תנסי שוב עוד 10 דקות
ואי איזה לחץ זה עוד דקה יבוא לך זה בלקאאוט אל תדאגיי