2 תשובות
אני יודעת שלוקח 3 עד 4 שבועות להתרגל ותופעות לוואי יותר נפוצות בזמן הזה
אבל אפשר לסבול מתופעות לוואי כל הזמן ואם את לא מסתדרת אפשר להחליף את הכדורים
אבל אפשר לסבול מתופעות לוואי כל הזמן ואם את לא מסתדרת אפשר להחליף את הכדורים
תלוי איזה כדור אתה לוקח.. לאלה שאני לוקח היו תופעות לוואי בהתחלה ותוך שבועיים הכל עבר.
באותו הנושא: