התחברות
הרשמה
בנות-מי שקונה בסטרדיווריוס גינסים כנסו דקה זה קצר
לגבי המידות שלהם בגינסים סקיני,איך המידות? קטנות כאלה? (כמו בעדיקה לדוגמא) או שהן סבבה? נגיד אם אני מידה 36 אז 36 לא יהיה קטן? (אני מזמינה מאתר אז אני לא יכולה למדוד)
23 בספטמבר 2021, 02:10
סטרדיווריוס
ג'ינס
לבוש
2 תשובות
אני בדרך כלל m/36 אבל לקחתי שם 38 כי 36 היה לוחץ טיפה (לא סקיני גינס אבל זה לא באמת משנה)
Cat noir
אני בדרכ מידה 34 וקניתי אצלם 36 כי 34 היה לי קצת לוחץ
p
pardon
באותו הנושא:
בנות מאיפה אתן קונות גינסים?
בנות מאיפה אתן קונות גינסים?
בנות מאיפה אתם קונים גינסים?
בנות איפה אתן קונות גינסים?
בנות מאיפה אתן קונות גינסים ?
בנות מאיפה אתן קונות גינסים?
בנות מאיפה אתן קונות גינסים לבית ספר?
יש בסטרדיווריוס באילת סקיני גינס?
בנות גבוהות- איפה אתן קונות גינסים?
בנות איפה אתן קונות גינסים בגזרה גבוהה?
כמה עולה גינס קרעים בסטרדיווריוס?