7 תשובות
קריוקי בבית
מסעדה
החלקרח
יום כיף בים עם חברות
יואו מה התאריך שלך?
הי!! אני גם חוגגת 15 עוד כמה חודשים
אפשר קריוקי זה ממש מגניב והייתי בהרבה כאלו והיה כיף ממש!!
אתן יכולות ללכת לפארק מים או לונה פארק ויש הנחות לקבוצות בכל מיני אפליקציות..
או למסעדה כולן כזה וקינוח

נ.ב זה אומנם קצת יותר מ70 אבל אתן יכולות למצוא חדר בריחה טוב לקבוצה וזה יעלה 100/100 וקצת!!
שואל השאלה:
יאא ממש עפתי על הרעיון של קריוקי או ים, זה נשמע ממש מקסיםם
^^צמחוניות:)) אבל אפשר להזמין פיצה או משהו כזה!!!
אני ב29 החודש!!
אנונימית
אני גם ב29 (לא החודש הזה אבל חח
אהה אני ב27