17 תשובות
עד היום לא ידוע...
כמו שרשמת אנחנו יכולים רק לשער,
אישית אין לי שמץ של מושג, כבר אין לי רעיון בראש מי זה יכול להיות, הסיפור המזעזע הזה רק נסחב ונגרר עם השנים.
אישית אין לי שמץ של מושג, כבר אין לי רעיון בראש מי זה יכול להיות, הסיפור המזעזע הזה רק נסחב ונגרר עם השנים.
לדעתי מי שהיה הרוצח זה אחד מחבורת ילדים שהייתה שם שהאמינו בשטן. זה חלק מההשערות. רומן לא הרוצח, רק בגלל שהוא לא הבין עברית ולחצו עליו, הוא אמר שזה הוא. או שהציירת הזאתי, היא נראת חולה בראש
אומרים שזאת בכלל אחת הבנות בכיתה שלה,
אבל אבא שלה משהו חשוב במשטרה אז השתיקו את זה :)
אבל זה שמועות.....כמו כל מה שקורה בתיק הזה.
אבל אבא שלה משהו חשוב במשטרה אז השתיקו את זה :)
אבל זה שמועות.....כמו כל מה שקורה בתיק הזה.
לא ידוע מי הוא.
מכל ההשערות לדעתי זה או א.ח או רומן.
זאת לא אולה (א.ק) ולא החברות שלה לדעתי.
אבל נו טוב, אין לי שמץ.
מכל ההשערות לדעתי זה או א.ח או רומן.
זאת לא אולה (א.ק) ולא החברות שלה לדעתי.
אבל נו טוב, אין לי שמץ.
אני לא מאמינה שילדים בכיתה ח רצחו ילדה אחרת
לדעתי זאת אישה מבוגרת בדגש על אישה
לדעתי זאת אישה מבוגרת בדגש על אישה
אנונימית
איציק מהסודוך
לא ידוע אבל לפי דעתי הילדות שראיינו קשורות לזה
תושב קצרין לא זוכר את שמו ידע יותר מידי וחוסל בפתח ביתו.
אדיר חבני, אולה קרבצנקו שינתה את שם משפחתה לטימר היה לה חשבון בפייסבוק והיא מחקה עם שם משפחה טימר, רומן זדורוב?
יש חשש שחלק מהממצאים הושמדו, וחלק שלא נבדקו.
יש הליך במח שמפעילים לחץ כבד ומסיבי על נחקר הוא ישבר ויודה גם מבה שלא עשה.
אדיר חבני, אולה קרבצנקו שינתה את שם משפחתה לטימר היה לה חשבון בפייסבוק והיא מחקה עם שם משפחה טימר, רומן זדורוב?
יש חשש שחלק מהממצאים הושמדו, וחלק שלא נבדקו.
יש הליך במח שמפעילים לחץ כבד ומסיבי על נחקר הוא ישבר ויודה גם מבה שלא עשה.
לפי דעתי זאת א.ק
מי זאת שי מיקה^ ומאיפה הסקת את זה
...
אנונימית
נראה לי א.ק אבל היה כתבה עליה בעיתון אז זה או שהיא שיקרה או שהיא מסכנה בגלל האקס שלה
לא רומן זדרוב זה בטוח
או א.ח
לא יודעת, והאמת גם לא כל כך אכפת לי...
את סבא שלי אולי לא רצחו לפני 15 שנה ורק לפני 9 אבל אני די בטוחה שאף אחד במשטרה לא פתח את התיק הזה מהיום שהוא מת, כי זה פשוט לא היגיוני שתשע שנים ואפילו חשוד אחד אין ולאף אחד במדינה לא אכפת.
אז לא כל כך אכפת לי מילדה שרמחו בבית ספר שלה (מה שמעניין מה שמעניין את כל המדינה) כשאת סבא שלי רצחו כשהוא הלך לבנק (מה שלא מזיז לאף אחד תתחת).
את סבא שלי אולי לא רצחו לפני 15 שנה ורק לפני 9 אבל אני די בטוחה שאף אחד במשטרה לא פתח את התיק הזה מהיום שהוא מת, כי זה פשוט לא היגיוני שתשע שנים ואפילו חשוד אחד אין ולאף אחד במדינה לא אכפת.
אז לא כל כך אכפת לי מילדה שרמחו בבית ספר שלה (מה שמעניין מה שמעניין את כל המדינה) כשאת סבא שלי רצחו כשהוא הלך לבנק (מה שלא מזיז לאף אחד תתחת).
אנונימית
אני לא יודעת
לדעתי זה לא רומן אבל לא הייתי שם ולא במשפט שמלא שופטים הרשיעו אותו אז כנראה יש סיבה ..
אבל שחררו אותו אחרי 15 שנה אז כמראה שגם לזה יש סיבה .
קשה לדעת עכשיו בגלל עבר 15 שנה וזה מלא זמן הילדים גדלו וכולם גדלו
לדעתי זלזלו ביכולת שזה יכול להיות הילדים היה בהית הספר אונס ופוצצו רכב ואחרי כל זה לא חקרו את הילדים אבל כמו שמרתי אני לא יכולה באמת לדעת
לדעתי זה לא רומן אבל לא הייתי שם ולא במשפט שמלא שופטים הרשיעו אותו אז כנראה יש סיבה ..
אבל שחררו אותו אחרי 15 שנה אז כמראה שגם לזה יש סיבה .
קשה לדעת עכשיו בגלל עבר 15 שנה וזה מלא זמן הילדים גדלו וכולם גדלו
לדעתי זלזלו ביכולת שזה יכול להיות הילדים היה בהית הספר אונס ופוצצו רכב ואחרי כל זה לא חקרו את הילדים אבל כמו שמרתי אני לא יכולה באמת לדעת
באותו הנושא: